افتتاحیه طرح هجرت ۳ ویژه دانش آموزان سقز برگزار شد

طرح هجرت سه در قالب 15 عرصه و با حضور بیش از250 نفر از دانش آموزان فعالیت خود را در شهرستان سقز آغاز نموده است.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۴۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، طرح هجرت سه در قالب 15 عرصه و شرکت بیش از250 نفر درجهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، آشناسازی با مهارت های مختلف، محرومیت زدایی از مناطق محروم و گسترش فرهنگ کار و روحیه جهادی در بین دانش آموزان فعالیت خود را در شهرستان سقز آغاز نموده است.

عباس موسوی معاونت پرورشی شهرستان در این مراسم ضمن تاکید بر اثر گذاری مطلوب این طرح بر روحیه دانش آموزان گفت: این طرح در قالب 15 عرصه(10نفری) زیر نظر استادکاران فعالیت خود را آغاز نموده و سعی گردیده تا با جذب دانش آموزان مستعد و علاقمند ، این برنامه با حضور و مشارکت این عزیزان اجرایی گردد.

وی هدف از اجرای طرح هجرت 3 بسیج را غنی سازی اوقات فراغت و آشناسازی دانش آموزان با مهارت های مختلف، محرومیت زدایی از مناطق محروم با استفاده از ظرفیت دانش آموزان و گسترش فرهنگ کار و روحیه جهادی در بین دانش آموزان عنوان کرد.

رئیس بسیج دانش آموزی شهرستان نیز طی سخنانی ساماندهی جوانان با انگیزه در قالب گروه های جهادی دانش آموزی را یکی از مهمترین اقدامات بسیج سازندگی در سقز دانست که در ایام تابستان و در قالب طرح هجرت 3 در عرصه عمرانی و خدماتی، بهسازی و مرمت مدارس نقشی تاثیر گذار را ایفا می نمایند.

گفتنی است در سال گذشته و در اجرای این طرح ملی 220 دانش آموز دختر و پسر بسیجی در 12عرصه اصلی فعالیت داشتند که اقدامات عمرانی و فرهنگی را در سطح مراکز آموزشی به انجام رساندندپیش بینی می شود در اجرای طرح هجرت 3 و در سال جاری بیش از 250 دانش آموز همکاری نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار