خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام جوشقانیان:

صهیونیست‌ها در براندازی فرهنگی جمهوری اسلامی سرمایه‌گذاری عظیمی کرده‌اند

استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز بیش از 85 درصد کمپانی‌های فیلمسازی در اختیار صهیونیست‌ها قرار دارد و آنها برای براندازی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران سرمایه‌گذاری عظیمی انجام داده‌اند.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۱۱
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام جوشقانیان در یادواره شهدای مسجد معصومیه قم با بیان اینکه مهمترین رمز موفقیت شهدا، ولایت‌پذیری و ارتباط معنوی آنها بود، اظهار کرد: کسانی که توانستند با دست خالی در برابر لشکر تا دندان مسلح بعثی ایستادگی کنند و آن را شکست دهد، باید با خداوند ارتباط خوبی برقرار کرده باشد که با استفاده از این قدرت معنوی به درجات بالای موفقیت دست یابد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شهدا، اطاعت از ولایت بود، تصریح کرد: امروز دشمنان عرصه جنگ را از جبهه‌های جنگ به خانه‌های ما کشیده‌اند و سعی دارند با تهاجم فرهنگی کشور ما را از پا دربیاورند و ما می‌توانیم با واطاعت از ولایت از این پیچ خطرناک عبور کنیم.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: متاسفانه امروز ابزارهای بسیار زیادی در اختیار دشمنان قرار گرفته است و آنها با هزینه‌های بسیار زیاد سعی در القا شبهات اعتقادی در بین نسل جوان ما کرده‌اند و ما باید با هشیاری کامل این شبهات را خنثی کنیم و از نسل جوانمان در برابر این توطئه‌ها دفاع کنیم.


وی با بیان اینکه نسل جوان ما نیز می‌تواند با برقراری ارتباط معنوی بسیار قوی از این پیچ خطرناک به سلامت عبور کند، افزود: نسل جوان ما باید همیشه از شهدا الگو برداری کنند و با برقراری ارتباط معنوی با خداوند هم راه شهدا را ادامه دهند و هم در برابر توطئه‌های دشمنان مصون بمانند.

حجت الاسلام جوشقانیان با اشاره به سرمایه‌گذاری بسیار عظیم صهیونیست‌ها در عرصه فرهنگ، اظهار کرد: امروز بیش از 85 درصد کمپانی‌های فیلمسازی در جهان در اختیار صهیونیست‌ها است، چرا زمانی که ما از همه جهات در تحریم قرار داریم، شبکه های ماهواره‌ای مستهجنترین فیلم‌ها را با الهام پذیری از فرهنگ ما می‌سازند و به راحتی در اختیار نسل جوان ما قرار می‌دهند.

وی با اشاره به صدور فرهنگ انقلاب اسلامی به جهان، تصریح کرد: امروز رزمندگان اسلام به برکت باورهای دینی و الگو قرار دادن شهدای اسلام توانستند ضربه‌های محکمی به داعش در عراق و سوریه وارد کنند و لرزه بر اندام استکبار جهانی بیاندازند.



ارسال نظرات