خبرهای داغ:
رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی گفت: شهدا پیام‌رسان همدلی و هم‌زبانی در جامعه هستند و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان همچون سیره حضرت زینب (س) درس استقامت، مقاومت و از جان گذشتگی را به ما می‌آموزند.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۰۶
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی شب گذشته در آیین گرامیداشت چهلمین روز تشییع پیکر شهدای غواص هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا و جانبازان سرافزار، قهرمانان و اسطوره های ماندگار نظام اسلامی ما هستند و انقلاب و نظام ما از برکت وجود نام و یاد آنان آبرو و عزت گرفته است.

استاد حوزه علمیه قم افزود: شهدا سرمایه‌های گران بهای انقلاب اسلامی ایران بوده و با ارج نهادن و بزرگداشت مقام شامخ آنان و تبیین اهداف و آرمان های این شهیدان در جامعه؛ نه تنها اهداف شوم دشمنان را نقش بر آب می کند؛ بلکه مایه عزت و جلال بیش از پیش نظام اسلامی می باشند.

امام جمعه پردیسان با بیان اینکه شهدا دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی می باشند، ادامه داد: شهدا دارای شاخصه های بارزی هستند که برپایی گرامیداشت یاد و خاطره آن بزرگواران، سبب انتقال فرهنگ ایثار، شجاعت، شهادت و مقاومت در میان جوانان و نسل‌های بعدی انقلاب می باشد.

رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی خاطرنشان ساخت: شهدا پیام‌رسان همدلی و هم‌زبانی در جامعه هستند و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان همچون سیره حضرت زینب (س) درس استقامت، مقاومت و از جان گذشتگی را به ما می‌آموزند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی تاکید کرد: باید رسالت و پیام شهدا همراه با ارزش شهادت در میان جوانان تبیین و گسترش یابد تا توطئه های دشمنان نقش بر آب شود؛ چراکه نقش شهدا در زندگی ما اهمیت به سزایی دارد که کسی نمی تواند آن را انکار کند.

امام جمعه پردیسان در پایان بیان داشت: شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی با خدمات ارزنده‌ای که برای پاسداری از این انقلاب انجام داده‌اند، مسؤولیت ما را در حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی در زمان حاضر بیشتر کرده‌اند و ما امروز وظیفه داریم به پاسداشت این زحمات و ایثارگری‌های این بزرگواران، پیام‌رسان شهدا در جامعه کنونی باشیم.



ارسال نظرات