معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:
معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهرگفت:قرآن یک تحلیل سیاسی نیست که غلط باشد بلکه عین واقعیت هستی است و کسانی که ایمان آورده اند به درجات بالای علمی دست پیدا کرده اند وباید به وظیفه خطیر خود که احیای مجدد تمدن اسلامی است عمل کنند.
کد خبر: ۸۵۴۸۱۱۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرهنگ پاسدار سهراب انبارکی شب گذشته در جمع بسیجیان حوزه امام خمینی(ره) بخش چاه مبارک عسلویه ، گفت: بازگشت حقیقی به قرآن و اقتدا به سنت رسول الله (ص) و ائمه اطهار، الهام بخش بیداری اسلامی و شرط بنیادین احیای تمدن اسلامی است.

انبارکی، نظام ارزشی، رهبری، حاکمیت مقتدر الهی، قانون مداری، شهر نشینی، نهادهای سیاسی و اجتماعی را از شرایط و مولفه های تمدن اسلامی دانست و افزود: اهتمام به وحدت جهانی، نظام سازی، بازخوانی اصول انقلابی، آسیب شناسی و مبارزه با آفات بیداری اسلامی، جزء اولویت های کاری بیدارگران در راستای تأمین اهداف و مصالح امت اسلامی است.

وی تاکید کرد: شاید در گذشته دشمنان قسم خورده اسلام می توانستند نقشه های پلید خود را مخفی نگه دارند، ولیکن امروزه شیطنت آنها از جمله تشکیل گروه های تکفیری ودر راس آن داعش،با همت مسلمانان بصیر در جهان اسلام افشاء شده و شیعه و سنی در برابر منافقان زمان یعنی گروه های تکفیری، قد علم کرده و برای مقابله با آنها اقدام می نمایند.

وی خاطر نشان کرد: جهان کفر همواره از وحدت بین شیعه و سنی و تمام مسلمانان جهان وحشت دارد و خوب می داند که این وحدت منجر به عزت و بزرگی جهان اسلام خواهد شد، لذا تلاش و سرمایه گذاری آنها برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان به ویژه بین برادران اهل سنت و شیعه می باشد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات