فرمانده سپاه تنگستان:

قطب‌نمای حرکت دانش‌آموزان در تلاطم فتنه‌ها، بصیرت دینی است

فرمانده سپاه تنگستان گفت: امروز در تلاطم امواج فتنه‌ها قطب نمای حرکت دانش‌آموزان بصیرت دینی است که رمز موفقیت و موجب رسیدن به اهداف عالی نظام و انقلاب خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۴۸۱۰۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محمدعلی ملاکی ظهر امروز در حاشیه برگزاری دوره یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی تنگستان گفت: ایجاد انگیزه و احساس تکلیف در وجود دانش‌آموزان از اصلی‌ترین برنامه‌ها و انتظارات ما از مجموعه بسیج دانش‌آموزی است.

وی افزود: دانش‌آموز بسیجی با تأسی از بزرگانی چون شهید فهمیده و محمدی که همواره در طول انقلاب پیشگام حوادث بوده‌اند می‌توانند خودشان را به بالاترین درجات کمال برسانند و در توسعه و بالندگی انقلاب ایفاگر نقش باشند.

ملاکی تصریح کرد: مهم‌ترین ابزار کار دانش‌آموزان بسیجی ولایتمداری، دین‌داری، صداقت و پایبندی به ارزش‌ها و اصول انقلاب است و در رأس آن‌ها بصیرت یک بسیجی است که به‌عنوان یک اصل در کنار دیگر اصول خواهد درخشید و اگر دانش‌آموز به آن مسلح باشد می‌تواند از سایر ارزش‌ها پاسداری و حراست کند.

وی گفت: امروز در تلاطم امواج فتنه‌ها قطب نمای حرکت دانش‌آموزان بصیرت دینی است که رمز موفقیت و موجب رسیدن به اهداف عالی نظام و انقلاب خواهد بود.

فرمانده سپاه تنگستان اضافه کرد: امروز مراقب بی‌بصیرتی‌ها باشیم و هرگاه در این زمینه کوتاهی کنیم به‌طور مطمئن فتنه‌سازی‌ها شروع خواهد شد و جامعه را فرا خواهد گرفت.

وی گفت: دانش‌آموزان بسیجی مراقب شبهه پراکنی‌های دشمنان در داخل و خارج نظام باشند و البته پژوهش و تحقیق در مسیر صحیح در کنار به‌روزرسانی اطلاعات و تقویت بنیه علمی رسیدن به پاسخ‌های مطمئن را میسر می‌کند.

ملاکی افزود: ذهن پاک نوجوان بسیجی بستر مناسبی است تا با ناآگاهی آن نوجوان و استفاده ناصحیح از فضای مجازی به آسیب‌های گوناگون و متعدد آلوده شود.

وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی چاقوی دو لبه است که هم استفاده صحیح و هم استفاده در مسیر غلط دارد و دشمنان نظام اسلامی ما چاقوی خود را برای بریدن رگ‌های حیا، عفت، اسلام‌خواهی و غیرت نوجوانان ما تیز کرده‌اند و اگر کوتاهی کنیم صد البته که شکست خواهیم خورد و به ناکجاآباد کشیده می‌شویم.

انتهای پیام

ارسال نظرات