محبوبه شرف الدین به عنوان فرمانده جدید حوزه کوثر شهرستان دامغان معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۴۸۰۷۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، سیدمحمدرضا حسینی فرمانده سپاه ناحيه دامغان در آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه کوثر که با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان در سالن اجتماعات این حوزه برگزار شد، اظهار داشت: نقش بانوان در جنگ نرم امروز بسیار حساس و چشمگیر است.

وی خطرات و آسیبهای شبکه های ماهواره ای و بی حجابی و بدحجابی را به عنوان دو معضل اساسی جامعه امروز نام برد و افزود: حضور بانوان در فعالیت های اجتماعی باید همراه با حفظ و حراست از کانون مهم و اثرگذار خانواده باشد.

فرمانده سپاه ناحيه دامغان با اشاره به نقش اثرگذار تربیت والدین بر فرزندانشان بیان کرد: زنان باید به نقش خود در خانواده در تربیت و راهنمایی فرزندانشان و نشان دادن راه از بیراهه و خطراتی که در کمینشان است، واقف باشند و با فرزندان نوجوان و جوانشان ارتباطی صمیمی و منطقی برقرار کنند.

حسینی با تأکید بر اینکه وظیفه بانوان در جبهه های جنگ نرم بسیار حساس و در عین حال خطیر است؛ تصریح کرد: وقتی دشمن مشکلی در هر زمینه ای ایجاد می کند، تمام هدفش این است که در اعتقادات ما رسوخ کند؛ بنابراین زنان باید به جایگاه حساس و مسؤولیت خطیر خود آگاه شوند و کسانی را که دچار آسیب شده اند؛ راهنمایی کنید تا دوباره به آغوش جامعه بازگردند.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاشهای دلسوزانه و خالصانه شیما شهزاد فرمانده اسبق حوزه کوثر دامغان، محبوبه شرف الدین را به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها