خبرهای داغ:

کمک 52 میلیون ریالی شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمالشرق به نیازمندان

مسئول روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمالشرق از کمک 52 میلیون ریالی کارکنان این شرکت به نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۸۰۵۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدوحید سیدموسوی با اعلام این مطلب اظهار داشت: 52 میلیون و 400 هزار ریال کمک نقدی جمع آوری شده از همکاران که به غیر از زکات فطره است، در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

مسئول روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمالشرق با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان باید تبدیل به یک فرهنگ شود، ابراز داشت: خبر این اقدام خداپسندانه همکاران فقط به منظور ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی در بین آحاد جامعه منتشر می شود.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) گفت: خدای متعال می فرمایند «مردم خانواده من هستند؛ بنابراین محبوب‌ترین آنان نزد من کسانی هستند که با مردم مهربان‌تر و در راه برآوردن نیازهای آنان کوشاتر باشند».

سیدموسوی اضافه کرد: کمک های همکاران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق به کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، موسسه امام جواد(ع)، انجمن حمایت از زندانیان، مؤسسه حمایت از معلولین و نابینایان و یک نیازمند شاهرودی اهدا شده است.

امید است که با همفکری همکاران خیر، راهکارهای بسط و گسترش این اقدام خداپسندانه در همه مراکز انتقال و تاسیسات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها