فرمانده سپاه چالوس گفت: 2 تن از شهدای گرانقدر غواص مازندران مربوط به شهرستان چالوس هستند و تلاش داریم که یکی از شهدای گمنام نیز در این شهرستان دفن شود که پس از تشییع این شهدا در مرکز استان، مراسم تدفین آنان نیز انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۸۰۳۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰

 


 

 


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی رئیسی در جلسه ستاد پشتیبانی استقبال از شهدای غواص شهرستان چالوس از تشییع پیکر 30 تن از شهدای غواص در جلوس خبر داد و اظهار کرد: توفیق بزرگی است که میزبان این شهدا هستیم و باید برای این نعمت بزرگ خدا را شاکر باشیم.

 

وی در ادامه به مظلومیت این شهیدان اشاره کرد و افزود: امروز با وجودی که دنیا در فساد و تباهی غرق است، این شهدا با دستان بسته آمده‌اند تا ما را از این منجلاب نجات دهند.

 

فرمانده سپاه چالوس در مورد مراسم استقبال و تشییع این شهدا تصریح کرد: پیکر پاک این عزیزان شامگاه پانزدهم مردادماه تحویل چالوس داده می‌شود و ساعت هشت صبح روز جمعه 16 مرداد نیز در چالوس تشییع می‌شوند.

 

رئیسی با بیان اینکه هشت تن از این شهدا شناسایی شده‌اند، یادآور شد: دو تن از این شهدای گرانقدر مربوط به شهرستان چالوس هستند و تلاش داریم که یکی از شهدای گمنام نیز در این شهرستان دفن شود که پس از تشییع این شهدا در مرکز استان مراسم تدفین آنان نیز انجام می‌شود.

 

وی در پایان خواستار برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم شد و گفت: مردم چالوس بارها ثابت کرده‌اند که قدرشناس جانفشانی شهدا هستند و مطمئناً در این روز نیز با شور هر چه تمام‌تر شرکت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها