دادستان مرکز مازندران خبر داد

رسیدگی قاطع به تخلفات مدیران سهل‌انگار در جریان سیل اخیر

دادستان مرکز مازندران گفت: رئیس‌کل دادگستری مازندران در بازدید از مناطق سیل‌زده و خسارت‌دیده زیراب با حضور مسئولان محلی جلسه‌ای تشکیل داد و بر رسیدگی قاطع به تخلفات مدیران سهل‌انگار تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۴۸۰۳۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

 



 


خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری با بیان اینکه طی ارسال بخشنامه‌ای به دادستان‌های سراسر استان، بازدید از مناطق سیل‌زده و خسارت‌دیده این استان در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: طبق گزارشات دادستان سوادکوه، اقدامات غیرقانونی شهردار و اعضای شورای شهر با ایجاد یک پل غیراستاندارد در بستر رودخانه باعث سیلاب اخیر شده که در جریان سیل از بالادست، درختان جنگلی مانع عبور آب شدند و تعداد 3 آپارتمان در جریان مسیر رودخانه به یکباره تخریب و فرو ریختند.

 

وی افزود: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زیراب سوادکوه با دستور دادستان سوادکوه در موضوع سیل اخیر برای ارائه توضیحات در کلانتری حضور یافتند و پرونده قضایی بهدلیل اهمال انجام وظیفه قانونی تشکیل شده است که به‌زودی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

 

 

 

 

دادستان مرکز مازندران در پایان گفت: رئیس‌کل دادگستری مازندران در بازدید از مناطق سیل‌زده و خسارت‌دیده زیراب با حضور مسئولان محلی جلسه‌ای تشکیل داد و بر رسیدگی قاطع به تخلفات مدیران سهل‌انگار تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار