فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهرستان بوشهر، گفت: تربیت دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی در دستور کار اردوه‌های جهادی است.
کد خبر: ۸۵۴۷۹۹۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سجاد شیخیانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح هجرت در شهر بوشهر با اشاره به اینکه ملت ما 36 هزار دانش‌آموز را تقدیم نظام و دستاوردهای آن کرده، اظهار کرد: دانش‌آموزان در این زمان نیز با صلاب و قدرت تمام در برابر هرگونه هجمه و یا تهاجم دشمن خواهند ایستاد و نمی‌گذارند انقلاب دست نااهلان بیافتد.

شیخیانی با تاکید بر اینکه وظیفه بسیج دانش‌آموزی و آموزش‌ و‌ پرورش این است که افرادی همتراز با نظام اسلامی تربیت کند، ادامه داد: دانش آموزان بدانند آينده ايران اسلامي نيازمند مردان و زنان بلند همتي است که بتواند بار سنگین انقلاب و نظام را به خوبی به دوش بکشند و آن را به سرمنزل مقصود برسانند.

وی با بیان اینکه با توجه به رسالت خطیری که بر عهده بسیج دانش‌آموزی و آموزش‌ و‌ پرورش است نیاز به همکاری و حمایت این دو نهاد از هم وجود دارد، گفت: طرح هجرت و اردوهای جهادی با همکاری آموزش و پرورش و سپاه و مجموعه سازمانهای دانش‌آموزی و بسیج سازندگی باقدرت در حال انجام است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهرستان بوشهر با بیان محورهای فعالیت طرح هجرت و اردوهای جهادی افزود: اردوهای هجرت 3 در سه محور 10 روزه، یک‌روزه و 7 روزه اجرا می‌شود.

شیخیانی مهمترین هدف این طرح را رفع محرومیت شهرستان و استان بوشهر برشمرد و بیان کرد: به‌سازی، تعمیر، نقاشی، رنگ‌آمیزی، تعمیر تاسیسات و بازسازی مدارس از جمله فعالیت‌هایی است که در قالب این طرح توسط دانش‌اموزان صورت می‌گیرد.

وی بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در این طرح بزرگ تاکید کرد و خاطرنشان کرد: مجموعه بزرگ بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش در کنار همدیگر علاوه بر اجرای طرح هجرت و اردوهای جهادی در اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی نیز پیشقدم بوده و هستند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهرستان بوشهر با تاکید بر اینکه آموزش و تربیت وارداتی دانش‌آموز تراز انقلاب و مورد نظر مقام معظم رهبری را نمی‌سازد، بیان کرد: بسیج دانش‌آموزی، دانش‌آموزان را بر اساس الگوی اسلامی ایرانی و تراز انقلاب تربیت می‌کند و همچنین همین هدف در دستور کار اردوه‌های جهادی است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات