جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع):

خدمات دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف تهدیدات دشمنان را خنثی کرده است/ اقدام جدی برای ارتقاء رتبه کنکور استان صورت نگرفته است/ ایجاد مدرسه بسیج در بوشهر

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: خدمات شما دانش‌آموزان و بسیجیان در عرصه‌های مختلف تهدیدات و دشمنی‌های آنها را خنثی کرده است.
کد خبر: ۸۵۴۷۹۸۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حمید خرمدل پیش از ظهر امروز در افتتاحیه طرح هجرت 3 در شهرستان بوشهر با بیان اینکه چندین سال پیش در مجموعه‌های سپاه یک سازمان بسیار تاثیرگذار تاسیس شد که یکی از برنامه‌های فاخر و موثر آن اردوهای جهادی و طرح هجرت است، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از اشکال بسیار مهم فعالیت بسیج سازندگی است که اعتبارات خوبی به آن سوق داده شده است.

خرمدل با اشاره به اینکه بسیج طرح‌های زودبازده همچون خیاطی، پرورش قارچ، پرورش طیور خانگی در قالب وام‌های 30 و 40 میلیونی که بصورت خانوادگی نیز اجرا می‌شود حمایت می‌کند، اضافه کرد: اردوهای طرح هجرت از جمله فعالیت‌های عام‌المنفعه‌ای است که توسط دانش‌آموزان و بسیجیان انجام می‌شود و مجموعه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی مسئول اصلی این طرح هستند.

وی با بیان اینکه ساخت حسینیه، مسجد، خانه بهداشت، خانه عالم و ... از جمله طرح‌های عمرانی است که در قالب این طرح اجرا می‌شود، افزود: طرح هجرت با حضور فعال دانش‌آموزان و دانشجویان هرساله ارتقاء کمی و کیفی پیدا می‌کند و این می‌تواند بر روند پیشرفت‌های نظام در عرصه‌های مختلف کمک نماید.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: اگر ما در خدمت‌رسانی به مردم خصوصا در مناطق محروم تلاش بیشتری کنیم در ارتقاء و پیشرفت نظام و کشور در عرصه‌های مختلف کمک کرده‌ایم و این خدمات در سطح کیفی بالاتر می‌تواند انقلاب را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کند.

خرمدل با تاکید بر اینکه ایران اسلامی دارای سرمایه‌های مادی و معنوی بالایی است و اگر این سرمایه‌های عظیم انسانی و مادی در جای خود بکارگیری شود ما نباید اصلا فقیر در جامعه داشته باشیم، بیان کرد: شبکه‌های معاند نظام هرچند با تلاش‌های شبانه‌روزی خود می‌خواهند علیه انقلاب، ملت و نظام ما شایعه‌پراکنی کنند اما همین خدمات شما دانش‌آموزان و بسیجیان در عرصه‌های مختلف تهدیدات و دشمنی‌های آنها را خنثی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه شاید شما با فعالیت‌هایی که در این اوقات از سال دارید متوجه نشوید که واقعا جهاد می‌کنید، تصریح کرد: نظرسنجی که دولت در سراسر کشور و استان بوشهر نسبت به دستگاه‌های مختلف در زمینه خدمت‌رسانی داشته مدارس و بسیج با ضریب 250 و 230 درصد در رتبه‌های برتر قرار داشتند و این نشان از خدمات، رفتار و کردار ارزنده شماست.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه این رضایتمندی با هیچ چیز دیگری قابل قیاس نیست، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم با هیچ چیز دیگری قابل معاوضه نیست.

خرمدل به مهمترین اهداف برگزاری این طرح پرداخت و گفت: پر کردن اوقات فراغت دانش‎آموزان، کسب تجربه و خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف از مهمترین اهداف برگزاری طرح هجرت و اردوهای جهادی است.

وی با بین اینکه اگر امروز سپاه و قرارگاه خاتم به شدت مورد هجمه دشمنان است بخاطر عمده خدماتی است که به مردم ارائه می‌دهند، ادامه داد: این خدمات بدون هیچ چشمدات و هزینه به مردم صورت می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه خدمات سپاه و قرارگاه خاتم کمک خوبی به دولت در عرصه‌های مختلف است، افزود: سپاه خدمت‌رسانی به مردم را در سخت‌رین شرایط وظیفه خود می‌داند.

خرمدل با اظهار تاسف از پایین آمدن رتبه کنکور استان بوشهر، اظهار کرد: گله‌مندیم از مسئولانی که در این عرصه مسئولند و چندین سال است که بوشهر در رتبه کنکور کشوری در سطح پایین قرار گرفته و اقدام جدی نیز در این زمینه صورت نگرفته است.

وی با طرح این سئوال که چرا استان بوشهر چندین سال است که در مراتب بالای علمی قرار ندارد؟ تصریح کرد: چندین سال است که ما در رابطه با این موضوع دغدغه داشته‌ایم و پیگیری کرده‌ایم.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه کلاس هفتم تا پایان دبیرستان در طرح آیه‌های تمدن کنکور بدون هزینه برگزار می‌شود، اضافه کرد: در کلاس‌های آیه‌های تمدن بهترین کتاب‌ها برای دانش‌آموزان تهیه می‌شود.

خرمدل از ایجاد مدرسه بسیج برای ارائه بهتر آموزش‌های علمی، فرهنگی و دینی خبر داد و ادامه داد: در نظر داریم با همکاری فرمانداری، آموزش و پرورش هرچه سریعتر این کار را انجام دهیم.

وی در پایان ضمن انتقاد از رتبه پایین کنکور استان بوشهر در سطح کشور گفت: زیبنده مردم بوشهر نیست که در رتبه‌های پایین مسابقات علمی و کنکور باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات