خبرهای داغ:
حجت الاسلام علی معبودی گفت : دیدار با خانواده معظم شهدا از وظایف ماست و حضور در کنار خانواده معظم شهدا توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۴۷۸۹۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان البرز  به مناسبت پیروزی عملیات غرورآفرین مرصاد مسئول نمایندگی ولی فقیه به همراه معاون هماهنگ کننده ،مسئول امور ایثارگران سپاه استان و فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز و جمعی از مسئولان  شهرستان البرز با پنج خانواده شهید شهر شریفه  شهیدان ناظریها ، مصطفی و علی بدری ، محمد محمدشاهی و علیرضا مهدی آبادی دیدار کردند .

در این دیدار حجت الاسلام علی معبودی گفت : دیدار با خانواده معظم شهدا از وظایف ماست و حضور در کنار خانواده معظم شهدا توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در ادامه افزود : در مقایسه خودمان با شهداء به تفاوت بسیاری که با آنان داریم پی میبریم که منشا این تفاوت در اخلاص بالای آنان برای خدمت و دفاع از ایران اسلامی بوده است.

وی شهادت را اوج کمال انسان و مقدس ترین مفاهیم معارف الهی دانست و بیان کرد: امروز تمامیت استکبار در مقابل نظام اسلامی صف کشیده اند که باید با از خودگذشتگی در مقابل فشارهای آنها ایستادگی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان درپایان دیدارها  افزود :  رسیدگی به خانواده های معظم شهداء جزو کارهایی شایسته است تا بتوانیم اندکی از دین خود به خانواده های این دلیر مردان را ادا کنیم.

 

3001/30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها