خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه قم خبر داد؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه تهاجم خاموش گفت: استقبال نوجوانان و جوانان که گروه و هدف ما در برگزاری این نمایشگاه بودند، بسیار خوب بوده است.
کد خبر: ۸۵۴۷۷۹۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

محمد رضا موحد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی اظهار کرد: نمایشگاه تهاجم خاموش در راستای افزایش سواد رسانه ای مردم و نحوه مقابله با جنگ نرم دشمن که بیشتر در فضای ماهواره، اینترنت و شبکه های مجازی است، برپا شده است.

وی برگزاری این نمایشگاه را در قالب ایستگاه های فرهنگی ناحیه امام رضا(ع) دانست و تصریح کرد: بوستان شهید بنیادی یکی از بوستان هایی است که علاوه بر همشریان قمی، مسافران زیادی هم همه روزه در این بوستان حضور می یابند و به همین دلیل این بوستان برای برپایی نمایشگاه انتخاب شد.

موحد با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته برپا خواهد بود، ابراز کرد: از زمان افتتاح این نمایشگاه که یکشنبه شب و با سخنرانی فقیهی، معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد، بحمدالله استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه بعمل آمده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه دارای غرفه های زیادی از جمله غرفه دجالواره، حجاب و عفاف و همچنین اقتصاد مقاومتی و بازی و سرگرمی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) هدف گذاری اصلی نمایسگاه را گروه سنی نوجوانان و جوانان برشمرد و تاکید کرد: بحمدالله استقبال جوانان و نوجوانان از این نمایشگاه بسیار خوب بوده، که با توجه به همین استقبال و تاثیرگذاری نمایشگاه قصد برپایی آن در سایر بوستان های سطح شهر را داریم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها