معاون ‌تبلیغات اسلامی استان یزد:

۳۰۰۰ جلد قرآن‌کریم در قالب طرح «نور باران» در استان یزد توزیع می‌شود

معاون ‌تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ۳۰۰۰ جلد قرآن‌کریم در قالب طرح «نور باران» در استان یزد توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۷۷۹۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت‌الاسلام علی کارگر در گفت ‌و‌گو با خبرنگاران گفت: با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآن در جامعه، اظهار داشت: قرآن کریم بهترین روش، سیره و سبک زندگی را در اختیار انسان قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که سبک زندگی اسلامی و قرآنی مبتنی با سیره اهل بیت(ع) در جامعه ترویج پیدا کند، تمامی معضل‌ها و آسیب‌های اجتماعی موجود برطرف می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: باید با شناخت درست مفاهیم قرآنی و عمل به این مفاهیم، اقدام به فرهنگ‌سازی مناسب در زمینه ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی در جامعه کنیم.

کارگر یکی از اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در زمینه ترویج فرهنگ انس با قرآن در جامعه را اجرای طرح "نور باران" دانست و گفت: این طرح امسال برای دومین سال متوالی در یزد در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: امسال در این طرح با کمک خیری و همکاری سازمان دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد، سه هزار جلد قرآن کریم برای توزیع در استان یزد آماده شد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد عنوان کرد: این قرآن‌ها میان مؤسسات قرآنی، جلسات قرآن، خانه‌های قرآن به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار توزیع می‌شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار