نشست ماهیانه سخنرانان هیئت منتظران موعود سپاه تنگستان با محوریت و بررسی جمع بندی توافقات هسته ای و با حضور مربیان و سر مربی طرح صالحین برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۴۷۷۷۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، امام جمعه اهرم در جمع خبرنگاران گفت: اقتدار و عزتی که امروز تیم مذاکره کننده هسته ای با آن روبه روست مرهون فداکاری دولتهای قبلی و خون پاک شهدا و دانشمندان هسته ای است که امروز به بار نشسته است.

حجت الاسلام راستگو عنوان داشت: امروز در بحث توافق هسته ای خط و مشی حرکت ما به عنوان نیروهای پیرو ولایت فقیه رهنمود ها و منویات مقام معظم رهبری است و مواضع و سخنان معظم له برای ما ملاک و معیار خواهد بود و تا رهبر معظم انقلاب از این قضیه دفاع می کنند ما نیز به تبعیت از آن بزرگوار و مدافعان با بصیرت حاضر در صحنه خواهیم بود.

وی تاکید کرد: اگر ایران امروز پای میز مذاکرات است، به خاطر توفیق غرب در تحریم‌ها نیست، بلکه برای این است که ثابت کند ملت ایران اهل منطق است.

راستگو با تأکید بر لزوم وفای به عهد طرف غربی گفت: امیدو.اریم رئیس جمهور آمریکا و طرف مقابل که با ایران پیمان بسته‌اند، به عهد و پیمان خود عمل کنندو تحریم های ظالمانه ای که علیه نظام ما صادر شده است را بردارند.

ارسال نظرات