عصر دیروز در محل بیت حجت السلام سید کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد نشست بصیرتی هیئت عاشقان ولایت ناحیه ثارالله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۷۷۶۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: عصر دیروز در محل بیت حجت السلام سید کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد نشست بصیرتی هیئت عاشقان ولایت ناحیه ثارالله یزد برگزار شد.

در این نشست که با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه ثارالله و به همراه حلقه های صالحین برگزار شد حجت الاسلام سید کاظم مدرسی به سخنرانی پرداخت.

وی در این مراسم یکی از کارهای مهم حلقه های صالحین بسیج را استفاده پر سود از بازار مکتب اهل بیت(ع) و شیعه دانست و به مقایسه بین  حق و حقوق اهل بیت بر شیعیان و حق و حقوق شیعیان بر اهل بیت پرداخت.

وی تصریح کرد: امروز همه تحریم ها و فشارها به خاطر این است که ما دست از مکتب اهل بیت و اسلام انقلابی و رهبری و تشیع برداریم.

وی افزود: تحمل سختی و صبر و صبوری امروز شیعه به خاطر مکتب اسلام و به خاطر امام زمان(عج) است و اینکه نگذاریم ناتوی فرهنگی به قول مقام معظم رهبری که همان جنگ نرم دشمن است علیه انقلاب و ارزش های ما شکل بگیرد.

مدرسی در ادامه  خاطرنشان کرد: امروز آمریکا بیش از هرکسی به ما نیاز دارد و در این مذاکرات وزیر امور خارجه اش مجبور شد بیش از صد ساعت پشت میز مذاکره با ما بنشیند و گدایی کند و آنها امروز از ما ترس وحشت دارند و جرأت نمی کنند جلو بیایند و این ترس و وحشت را خدا در دل آنها انداخته است.

در پایان این مراسم  به رده های برتر جشنواره مالک اشتر که توسط این ناحیه برگزیده شده بودند با اهدا ء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظرات