معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع):
معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) با اشاره به اینکه سپـاه خط ممتدی است در مسیر ولایت و وامدار هیچ دولتی نیست گفت: پـاسداران در جهت حفظ انقلاب بـاید از دستاوردهای آن دفاع و نگذارند کوچکترین خدشه ای به آن وارد شود
کد خبر: ۸۵۴۷۷۲۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه: سرهنگ پاسدار سهراب انبارکی امروز صبح در جمع کارکنان ناحیه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه گفت: عسلویه قلب تپنده اقتصاد جهان اسلام است و کاری که برادران پاسدار در این منطقه انجام می دهند قابل قیاس با کار در هیچ نقطه ای از کشور نیست.

انبارکی خطاب به کارکنان گفت: کار شما با توجه به وضعیت اجتماعی، آب و هوایی و مذهبی منطقه بهترین معامله با خداست وباید در هرکاری با خدا معامله کنیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر اینکه هرچه من دارم از جهاد دارم و من کمال را در حوزه علمیه نیافتم و در جهاد یافتم گفت: در حال حاضر نشانه وهدف دشمن اعتقادات جوانان است و امروزه ما در پیچیده ترین زمانه تاریخ و دنیا قرار گرفته ایم.

وی تصریح کرد: ما باید فرصت هایی را که خدا به ماداده است قدر بدانیم و تمام وجود خود را برای بسیجیان و مردم بگذاریم که این بسیجیان حامی و حافظ این نظام وانقلاب هستند.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ پاسداری را با الگوگیری از شهداء در خودمان نهادینه کنیم و جهت پیشبرد اهداف سازمان ونظام باید به صورت خستگی ناپذیری کار و فعالیت کنیم تا به اهدافمان برسیم.

انتهای خبر
ارسال نظرات