خبرهای داغ:
رییس مرکز فناوری نانوی واحد تاکستان خبر داد:

راه اندازی دومین مرکز تحقیقات فناوری" نانو" در دانشگاه آزاد "تاکستان "

رییس مرکز فناوری نانوی واحد تاکستان گفت: هدف این مرکز ، بومی کردن این فناوری در استان قزوین در راستای ایجاد شرکتهای دانش بنیان، کارآفرینی و سود آوری علمی برای دانشجویان دانشگاه های استان است.
کد خبر: ۸۵۴۷۶۷۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

  به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان تاکستان، عبدالجواد نوین روز، رییس مرکز فناوری نانوی واحد تاکستان اظهار کرد: فناوری نانو ، مرز دانشی است که در سالهای اخیر فعالیت های پژوهشی دانشگاهها را متحول ساخته و چشم انداز یک انقلاب صنعتی را نمایان ساخته است.

وی افزود :دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان با  بهره گیری ازهسته علمی کارآمد و توانمند در زمینه فناوری نانو وسوابق درخشان فعالیت در داخل و خارج از ایران توانست مجوز دومین مرکز تحقیقات فناوری نانو را در میان دانشگاههای آزاد اسلامی اخذ کند.

 این مسئول بیان کرد: هدف این مرکز ، بومی کردن این فناوری در استان قزوین، ایجاد شرکتهای دانش بنیان، کارآفرینی و سود آوری علمی برای دانشجویان دانشگاههای استان می باشد.

رییس مرکز فناوری نانو واحد تاکستان،عمده فعالیتهای این مرکز را عضویت در ستاد فناوری نانو نهاد ریاست جمهوری، شناسایی پتانسیلهای فناورانه منطقه ، به کارگیری این فناوری در افزایش کیفیت محصول و نوآوری در تولید، ترویج دانش نانو در محافل علمی و دانشجویی و هدایت پایان نامه های تحصیلی  در مقاطع کارشناسی ارشد موثر دانست.

7001/پ20/ب

 

Description: https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif


ارسال نظرات
پر بیننده ها