ستاد انتخابات در استان مرکزی در اوایل اردیبهشت ماه با ۶ کمیته تشکیل و فعال شد.
کد خبر: ۸۵۴۷۶۱۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
محمود زمانی قمی در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور دبیر ستاد انتخابات کشور در محل  استانداری برگزار شد، اظهار داشت: فرمانداران و بخشداران باید اجرای صحیح قانون را در برگزاری انتخابات سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری با حساسیت زیادی روبرو است چرا که در هیچ انتخاباتی به این میزان همسایگان ایران دچار آشوب نبوده‌‌اند.

استانداری مرکزی تصریح کرد: برگزاری انتخابات پیش رو در حالی انجام می‌گیرد که امروز دولت با کمبود اعتبار مواجه است و تمکن مالی آن ضعیف است و فشارهای بسیاری از سوی منتقدان و مخالفان علیه دولت وارد می‌شود که این شرایط سنگین باید از سوی دولت مدیریت شود.

زمانی‌قمی با تاکید بر عدم سوء استفاده از امکانات دولتی در برگزاری انتخابات، گفت: در دولت قبل از اموال عمومی و بیت المال سوء استفاده‌های بسیاری شد و اختلاس‌هایی انجام گرفت که سبب شد به یک رویه تبدیل و قبح آن ریخته شود و امروز این مشکل در جامعه هویدا شده و دولت باید آن را مدیریت کند.

وی تسلط به قوانین انتخابات را ضروری دانست و افزود: فرمانداران و بخشداران باید به قوانین مربوط به برگزاری انتخابات مسلط باشند و اجرای صحیح قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود.

استانداری مرکزی تصریح کرد: بیشتر مطالب و قواعد از انتخابات گذشته تاکنون بسیار تغییر پیدا کرده است و در برگزاری هر انتخابات نکات ظریف و خاصی وجود دارد که باید رعایت شود.

زمانی قمی از زحمات اعضای ستاد انتخابات استان تشکر کرد و گفت: امید است که دولت بتواند با برگزاری انتخاباتی شفاف، سالم و بانشاط نتایج رضایت بخشی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در این جلسه خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات در استان مرکزی در اوایل اردیبهشت ماه با 6 کمیته تشکیل و فعال شد و این استان در این زمینه پیشرو بود.

شکرالله حسن بیگی با یادآوری برگزاری منظم نشست های ستاد انتخابات استان افزود: اخبار این نشست‌ها منعکس شده و درباره نحوه فعالیت و اقدامات انجام شده از طریق رسانه های به مردم اطلاع رسانی شده است.

وی تصریح کرد: مسائل و مشکلات در برگزاری انتخابات مورد بررسی قرار گرفته و به مراجع ذی ربط انعکاس داده شده است.

ارسال نظرات