از مجموع 55 دانشجوی اعزامی 35 نفر پسر و 20 نفر دانشجوی دختر هستند که از هفت تا 17 مرداد ماه در شش روستای احمدآباد، طریزآباد، گزاوند، کهلو سفلا، کهلو علیا و جورقین از توابع بخش مرکزی شهرستان به ارائه خدمت می‌پردازند.
کد خبر: ۸۵۴۷۶۱۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

سرهنگ فراهانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفرش اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در این اردوی 10 روزه با حضور در شش روستا به برنامه‌های فرهنگی، بهداشتی و عمرانی می‌پردازند.

وی تصریح کرد: از مجموع 55 دانشجوی اعزامی 35 نفر پسر و 20 نفر دانشجوی دختر هستند که از هفت تا 17 مرداد ماه در شش روستای احمدآباد، طریزآباد، گزاوند، کهلو سفلا، کهلو علیا و جورقین از توابع بخش مرکزی شهرستان به ارائه خدمت می‌پردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفرش اضافه کرد: انجام فعالیت‌های عمرانی نظیر ساخت غسالخانه در روستای کهلو علیا، تکمیل مسجد روستای طریزآباد، لایه‌روبی و عایق‌بندی استخر آب روستای جورقین و رنگ‌کاری مسجد روستای کهلو سفلا از مهم‌ترین برنامه‌های اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه تفرش است. 

فراهانی تصریح کرد: حضور پزشک عمومی و ماما در طول برگزاری این اردو در این شش روستا از دیگر فعالیت‌های این اردوی جهادی است.

وی ادامه داد: غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان، تقویت روحیه جهادی در بین دانشجویان، خدمت‌‌رسانی، معنویت‌افزایی، ارتقای بصیرت دانشجویان و انتقال فرهنگ کار از اهداف برگزاری اردوهای جهادی است.

ارسال نظرات