خبرهای داغ:
حجت الاسلام نعمت الهی گفت: در این مدت اخیر مباحث حجاب و عفاف و شبکه های اجتماعی در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفته است چرا که موضوع ماهواره بسیار عام و فراگیر است.
کد خبر: ۸۵۴۷۵۹۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از قزوین، جلسه مجمع بسیجیان با حضور مسئولین ارشد استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

حسین فیضی مسئول راهبردی مجمع بسیج استان قزوین اظهار کرد: از سال 92 طرح مجامع بسیج استان با هدف جمع آوری نخبگان و جمع کردن ایده های آنان ابلاغ و تشکیل شد با با کمک آنان بتوانیم معضلات و تهیدیدات جامعه را شناسایی و حل کنیم.

وی افزود: در حال حاضر هر مجمع استانی دو مسئله و قشری یک مسئله را حل می کنند به بین ساده تر، کارآمدی نظام و حل مشکلات از اهداف مهم این مجمع است.

این مسئول تصریح کرد: از اتاق فکر انتظار می رود که همچون یک اتاق فکر به فعالیت بپردازد تا بتوانند ایده و فکری تازه را ارائه بدهند از سوی دیگر با کارگروه هایی که ساماندهی و سازماندهی شده اند می توانند مباحث را بررسی کنند.

حجت الاسلام علی نعمت الهی رئیس سازمان تبلیغات استان اظهار کرد: در این مدت اخیر مباحث حجاب و عفاف و شبکه های اجتماعی در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفته است چرا که موضوع ماهواره بسیار عام و فراگیر است.

وی مدیریت های ادراکات، احساسات، تحریکات و تصمیمات را از اهداف بسیار تاثیر گذار ماهواره دانست و افزود: در حال حاضر اقداماتی ایجابی همچون آموزش و پرورش ، متون آموزشی و فضا سازی محیط شهری و 14 راهکار عملی برای پیشگیری و کنترل ماهواره مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

 

1002/پ20/ب

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها