خبرهای داغ:
استاندار:

بسیج نیروی فعال مختص بحران و حوادث نیست

استاندار گفت: : بسیج نیروی فعال مختص بحران و حوادث نیست بلکه نیروی متدینی است که در محیط اجتماعی و حوزه فعالیت هایش به سبب بالابودن روحیه و فرهنگ موفق تر از دیگران فعالیت و عمل می کند.
کد خبر: ۸۵۴۷۵۶۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از قزوین، جلسه مجمع بسیجیان با حضور مسئولین ارشد استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

مرتضی روزبه استاندار قزوین اظهار کرد: باید از حضور کارشناسان و نخبگان استفاده کرد تا شخصیت های حقیقی در این جلسات حضور داشته باشند که این امر همپوشانی و هماهنگی های لازم را به عمل آورد.

وی افزود: ما به بیانات مقام معظم رهبری در سفرش به استان توجه نکرده ایم که باید همه آن ها اجرایی و عملی شود به بیان ساده تر، تنها به 30% مستندات دسترسی پیدا کرده ایم.

این مقام مسئول تصریح کرد: تمام مباحث رهبری در هر زمینه ای باید بر مبنای توصیه های مقام معظم رهبری عملی شود تا بتواند در نتیجه به یک مدل برسد.

وی با اشاره به دو شرایط حساس ملی و استانی در عرصه های مذاکرات هسته ای و انتخابات بیان کرد: در عرصه بین المللی باید با رهبر کبیر انقلاب همصدا و همگرا بود تا این موضوع سبب افزایش فرصت ها و کاهش تهدیدات شود.

استاندار بسیجیان را همچون چتری بزرگ دانست و یاد آور شد: بسیج نیروی فعال مختص بحران  و حوادث نیست بلکه نیروی متدینی است که در محیط اجتماعی و حوزه فعالیت هایش به سبب بالابودن روحیه و فرهنگ موفق تر از دیگران فعالیت و عمل می کند.

 

1002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار