خبرهای داغ:

درخواست مردم میقات الرضا برای حضور امام خامنه ای(مدظله) در طبس

مدیرعامل امامزاده حسین ابن موسی الکاظم(ع) با اشاره به اینکه درخواست مردم میقات الرضا جهت حضور امام خامنه ای(حفظه الله) به شهرستان طبس است، گفت: شهرستان طبس هرساله میزبان 6هزار زائر از سراسر کشور می باشد.
کد خبر: ۸۵۴۷۵۱۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حمزه سپهریان ضمن خیر مقدم به امام جمعه موقت تهران در محل آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) با گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور و عملیات موفقیت آمیز جان برکفان نظام مقدس جمهوری اسلامی در عملیات غرور آفرین مرصاد، اظهار داشت: مجموعه آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) حسب دستور مقام معظم رهبری، تولیت این امامزاده به آستان قدس رضوی و آیت الله واعظ طبسی واگذار شد.

وی تصریح کرد: آستان مبارک امامزاده حسین(ع) طبس هر ساله میزبان بیش از 6 هزار زائر و مسافر با یک هزار نفر راهنمای زائر و خادم است که افتخار میزبانی زائران را دارد و برنامه های عظیم و بزرگ فرهنگی با همت مسئولین آستان قدس و مسئولین شهرستان داشته که در سال بیش از 2 هزار برنامه را داراست.

مدیرعامل آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) گفت: برگزاری نماز عید فطر با حضور 15 هزار نفر، برگزاری مراسم شب قدر، جلسه ترتیل خوانی قرآن کریم، کلاس های آموزشی قرآن و نهج البلاغه، مهدالرضا، مدرسه شکوفه های رضوی، آموزش مداحی و آموزش قرآن و همچنین حجم عظیمی از برنامه هایی که توسط مدیریت توانمند آستان قدس رضوی اعلام می شود در آستان مبارک امامزاده حسین(ع) طبس برگزار می شود.

سپهریان بیان داشت: 19 مجتمع میان راهی در پنج استان خدمات مناسبی را به زائرین ارائه می نمایند که افتخار میزبانی و خدمت به زائرین به این موسسه واگذار شده است.

همچنین مدیرعامل آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس درخواست مردم شهرستان، آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و خدام این بارگاه را جهت حضور رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به امام جمعه موقت تهران اعلام داشت تا در میقات الرضا که حسب دستور خودشان بوده و به قطب فرهنگی کشور تبدیل شده است را با قدم خود نورانی کرده و موجب خیر و برکت باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها