خبرهای داغ:
طرح بوستان سلامت در سراسر کشور با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، تربیتی، آموزشی، مشاوره ای، ورزشی و مهارتی با استقبال مردم مواجه شده است.
کد خبر: ۸۵۴۷۵۰۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بوستان های سلامت طرحی به ابتکار فرهنگی اجتماعی سپاه برای سالم سازی محیط پارک ها و بوستان های شهری برای استفاده مفید و با کیفیت خانواده ها از فضای پارک می باشد که با حضور بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات و همکاری سایر اقشار بسیج و نهادها و ارگان های شهری برگزار می شود.

این طرح چندسالی است که در سراسر کشور با استقبال خوب مردم مواجه شده است و بسیج با برنامه ریزی دقیق با اجرای برنامه های فرهنگی،هنری،تربیتی،آموزشی،مشاوره ای، ورزشی و مهارتی توانسته است محیط بوستان ها و پارک ها را از فضایی صرفاً تفریحی خارج کرده و محیطی برای کسب علم و دانش در کنار تفریح سالم و اثربخش کند.

فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود با همکاری بسیج مساجد و محلات نیز در این راستا چندسالی است که فعالیت در بوستان ها را انجام می دهند و امسال در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی را در سطح بوستان ها اجرا کردند که به صورت تصویری به گوشه ای از آن می پردازیم.














ارسال نظرات
پر بیننده ها