خبرهای داغ:
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان مطرح کرد

آموزش مهارت‌های اجتماعی از اهداف طرح هجرت

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان آموزش مهارت‌های اجتماعی لازم به نوجوانان وجوانان از اهداف طرح هجرت است.
کد خبر: ۸۵۴۷۴۹۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن آقایوسفی در آیین افتتاحیه طرح بسیج سازندگی حوزه مقاومت شهید حسن ترک سپاه ناحیه همدان بیان کرد: اعتماد کردن به جوانان نباید درحد شعار باشد بلکه در عمل و در عرصه های مختلف باید به جوانان بهاء داده شود.

وی افزود: در جنگ تحمیلی بسیاری از جوانان در سنین پایین در مقام فرماندهی بودند و در طی تاریخ نیز بسیاری از کارهای عظیم که به وسیله افراد مختلف جریان‌سازی می شده اطرافیان آنان را جوانان تشکیل می‌دادند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: یکی از اهدافی که طرح هجرت به آن توجه دارد به دست آوردن مهارت های اجتماعی لازم است .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی افزود: ریسک رفتاری جامعه و جوانان باید کم شودتا بتوانیم به سعادت برسیم.

آقایوسفی با بیان اینکه در حوزه های دیگری همچون اقتصادی، زیبایی شناختی و... نیز باید توجهات لازم صورت گیرد، تصریح کرد: فرق اساسی بین تعلیم و تربیت جامعه ایران اسلامی با حوزه تعلیم و تربیت جهان وجود دارد که از جمله آن می‌توان به اهداف تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی اشاره کرد.

وی ادامه داد: اهداف تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی مبنی بر سعادتمند دانستن زندگی، ربوبی کردن انسان ها و به خدا نزدیک کردن آنهاست درحالی که اهداف تعلیم و تربیت جهان ابعادی از آنها خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان در پایان افزود: امید است بتوانیم از منابع اصیل اسلامی خود درس گرفته و آنها را در رفتارها و هنجار های خود احیاء کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار