خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مقام شهدای مرصاد نسبت به شهدای دیگر دفاع مقدس بالاست چرا که اگر خون آنها نبود منافقین کوردل با حمایت های استکبار جهانی هدف نابودی انقلاب اسلامی را داشتند.
کد خبر: ۸۵۴۷۴۹۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در یادواره شهدای گردان 157 کبودراهنگ بزرگترین وظیفه انسان را شکرگزاری خداوند متعال دانست و افزود: وقتی بندگان خدا قدرشناس نباشند یقیناً شکرگزار نیز نخواهند بود.

وی بهترین شیوه شکرگزاری خداوند متعال را عبادت و بندگی دانست و گفت: هدف نهایی عبادت هایی مانند نماز، روزه، حج، جهاد و مواردی از این قبیل تنها شکرگزاری از خداوند متعال است.
نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به رانده شدن ابلیس از درگاه خداوند متعال بیان داشت: شیطان در آن موقع خداوند متعال را تهدید کرد و قسم خورد که در کمین تمام بندگان خدا می نشینم و آنها را گمراه می‌كنم در آن زمان می بینیم که اکثر مردم شکرگزار خدای تعالی نخواهند بود.
محمدی تصریح کرد: شکرگزار نبودن بندگان، گناهی فراتر از انجام ندادن همه اعمال عبادی است و شامل همه گناهان می شود.
وی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: خداوند متعال از بندگان خود می خواهد که شکور باشند و کسی که به این مرحله برسد یک قهرمان واقعی است.
نماینده ولی فقیه در استان همدان قدرشناسی را حلقه مفقوده امروز جامعه دانست و گفت: قدرشناسی از عمر، جوانی، امنیت، مفاخر، سالمندان، رزمندگان، روحانیت و رهبری انقلاب نمونه هایی از حلقه مفقوده جامعه امروز ماست که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مقام و جایگاه شهدا با یکدیگر فرق می کند، گفت: مقام شهدای مرصاد نسبت به شهدای دیگر دفاع مقدس بالاست چراکه اگر خون آنها نبود منافقین کوردل با حمایت های استکبار جهانی و رژیم بعثی عراق هدف نابودی انقلاب اسلامی را در سر داشتند.
محمدی با بیان اینکه مقام و جایگاه شهدای دوران قبل از انقلاب اسلامی والاتر از شهدای دوران دفاع مقدس است، ادامه داد: همه شهدای دوران دفاع مقدس مدیون خون شهدای قبل از انقلاب هستند چراکه شهدای قبل از انقلاب با تحمل شکنجه های بسیار در راه پیروزی انقلاب مسیر و زمینه شهادت را پس از انقلاب فراهم کردند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات