خبرهای داغ:
سردار حسین همدانی در جمع کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع):

شهدای مرصاد امروز نظاره گر عملکرد ما هستند

جانشین فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه ما باید از شهدا استمداد بجوییم، گفت: شهدای مرصاد امروز نظاره گر عملکرد ما هستند.
کد خبر: ۸۵۴۷۴۶۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حسین همدانی در جمع کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) با گرامیداشت یاد و خاطره 120 شهید لشگر32 انصارالحسین(ع) در عملیات افتخارآفرین مرصاد اظهار داشت: عملیات مرصاد یادآور حماسه‌ها، شجاعت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان این یگان است.

وی با بیان اینکه نمی توان نقش سردار شهید بهرام مبارکی آن دلیر مرد جبهه های جنگ را در پیروزی عملیات مرصاد نادیده گرفت، گفت: درود و سلام بر آن عزیزانی که عملیات مرصاد را آفریدند و با خون خویش درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

جانشین فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) ابراز داشت: نقش رزمندگان لشکر 32 انصارالحسین(ع) در عملیات مرصاد همچون برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و رقم خورده است و خداوند متعال مزد و پاداش آنها را با مرصاد داد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم عملیات افتخارآفرین تنگه مرصاد را ارزیابی کنیم باید بگوییم که 50 درصد نقش پیروزی در عملیات مرصاد را مدیون سردارشهید بهرام مبارکی فرمانده دلاور گردان154حضرت علی اکبر(ع) هستیم.

سردار همدانی با بیان اینکه ما باید از شهدا استمداد بجوییم، تأکید کرد: شهدای مرصاد امروز نظاره گر عملکرد ما هستند.

*تیپ 32 انصارالحسین(ع) حقانیت و بزرگی دیار همدان را به اثبات رسانده است

وی به شناسنامه لشگر 32 انصارالحسین(ع) در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: خوشحالم که از نزدیک همسنگران دیروز و همرزمان امروزمان را زیارت می کنم.

جانشین فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) با اشاره به مأموریت و عملیات‌های یگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از اشنویه، پیرانشهر، سردشت، بانه، مریوان، پاوه، قصرشیرین، سرپل ذهاب، سومار، مهران، کوشک، شلمچه، خرمشهر،مرصاد و... خاطرنشان کرد: عملکرد و سابقه این یگان چون نگینی درخشان در نقشه زیبای کشوراسلامی و در صفحات تاریخ عمیق این سرزمین با اهداء 8 هزار شهید حقانیت و بزرگی این دیار را به اثبات رسانده است.

وی یادآور شد: سرمایه‌های این یگان انسان‌های مومن و فداکار است نه تجهیزات و امکانات مدرن چراکه این یگان با دست خالی در دوران دفاع مقدس شروع به فعالیت کرد و امروز به حول قوه الهی امکانات خوبی در اختیار دارد.

سردار همدانی خطاب به نیروهای یگان تصریح کرد: امروز علاوه بر روحیه دوران دفاع مقدس که کسب کرده‌اید، تجهیزات مدرن و به‌روز نیز به خدمت شما آمده که باید با الگوگرفتن از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و متصل شدن به اقیانوس بیکران بسیج مردمی هرچه می توانید توان رزمی و آمادگی خود را افزایش دهید.

وی خاطرنشان کرد: این یگان در سال گذشته در بین تمام یگان‌های سپاه رتبه نخست را کسب کرده و جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات