خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی گفت: امروز در دنیا با 3 نوع اسلام انحرافی روبرو هستیم که دشمن برای تحریف چهره اسلام واقعی آن ها را ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۵۴۷۴۶۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
به  گزارش خبرگزاری بسیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش پرچمداران بصیرت که با حضور علما، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات استان فارس و مدیران حوزه های علمیه شهر مقدس شیراز برگزار شد، با اشاره به وضعیت منطقه خاورمیانه گفت: آمریکا و استکبار جهانی به دنبال تبدیل کردن جنگ تمدن ها به جنگ درون تمدنی در قالب جنگ نیابتی هستند، هدف از این جنگ ها ایجاد امنیت در اسرائیل، در گیر کردن ارتش های منطقه  با مردم خودشان و همچنین جلوگیری از درگیری آن ها با اسرائیل می باشد تا دیگر آمریکا هزینه ای برای جنگ پرداخت نکند.

حجت السلام و المسلمین سعیدی در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه عوامل انحراف در جامعه شامل دو دسته خواص و عوام (مردم) هستند افزود: پیامبر اسلام پس از خود برای امت اسلام نگران بود که آیا خواص به وظیفه اصلی خود عمل خواهند کرد؟

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به این نکته که بار سنگینی که امروز بر دوش روحانیت است در طول تاریخ بی نظیر است، گفت: وظیفه روحانیون تبیین ارزش های اسلام ناب برای جامعه می باشد، وی همچینین خاطرنشان کرد: از گذشته تا امروز شاهد تقابل دو جریان حزب الله و حزب الشیطان هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از صحبت هایش به تلاش استکبار جهانی برای تحریف چهره اسلام واقعی اشاره کرد و گفت: امروزه با 3 نوع اسلام انحرافی روبرو هستیم که شامل اسلام تکفیری که نمونه ی آن ایجاد داعش در منطقه می باشد، اسلام سکولاریزه شده و اسلام لندنی(بدلی) که همان شیعه بی تفاوت و ترویج عزاداری خشن، می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در انتهای صحبت های خود با اشاره به اینکه دنیا در برهه حساس تاریخی قرار دارد گفت این دوره ، دوره انتقال از ورطه ی عقل گرایی به وحی گرایی می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها