امام‌جمعه شهر اهرم گفت: مبارزه با شیطان بزرگ و شعار مرگ بر آمریکا هرگز تعطیل نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۴۷۴۵۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

حجت‌الاسلام عیسی راستگو  امشب در دیدار بسیجیان دانشجوی دفتر بسیج دانشجویی شهید بهزادی تنگستان اظهار داشت:‌از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و دولت یازدهم همواره حمایت کرده‌ام و اگر موضعی گرفته شد نه علیه دولت خدوم بلکه بر علیه افراد انگشت‌شماری بود که متأسفانه در شهر اهرم و در شب‌های مقدس و نورانی رمضان که عطر معنویت و نور قرآن سراسر ساعات و لحظه‌های مردم را پرکرده بود با پهن کردن بساط موسیقی مبتذل به ماه مبارک و مردم توهین کردند.

امام‌جمعه شهر اهرم در ارتباط با برگزاری اردوها و کنسرت‌های مختلط موسیقی برای دانشجویان افزود: طبق نظر و فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان با برگزاری هرگونه کنسرت موسیقی در دانشگاه که به بهانه زدودن افسردگی از چهره دانشجوها برگزار شود باید برخورد کرد و با این کار می‌خواهند پرده‌های تقوی و ایمان در اذهان دانشجویان شکسته شود و تفکرات نابی چون شهید شهریاری و علی محمدی‌ها ساخته نشود.

راستگو خاطرنشان کرد: امروز متأسفانه اردوهای مختلط  و کنسرت‌هایی با حضور دانشجویان دختر و پسر در برخی دانشگاه‌ها برگزار می‌شود که عنصر تقوی را از بین خواهد برد.

وی تأکید کرد: امروز باید در دانشگاه فضایی باشد تا تشکل‌های دانشجویی بتوانند آزادانه به فعالیت دینی و انقلابی بپردازند و به بسیجیان دانشجوی تنگستان نیز پیشنهاد می‌شود در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی ابتکار عمل را در دست بگیرند و در موضوعات مختلف به‌ویژه بحث هسته‌ای جویای نظرات و دیدگاه‌های دانشجویان علاقمند باشند.

امام‌جمعه شهر اهرم گفت: مبارزه با شیطان بزرگ و شعار مرگ بر آمریکا هرگز برداشته نمی‌شود و هیچ‌گاه تعطیلی نخواهد داشت چراکه امروز دسیسه‌های استکبار خبیث بر سر مردم مظلوم کشورهای اسلامی همچون یمن، عراق و سوریه و برخی کشورهای دیگر همواره می‌بارد و این‌ها مصداق حرکت کثیف دست آمریکای جنایتکار درصحنه امروز جهان است که بعضاً به‌صورت مستقیم و برخی با کمک‌های مالی و تسلیحاتی آن به انجام می‌رسد.

وی یادآور شد: اقشار مختلف دانشجویان همواره باید به دنبال واقعیت‌ها و آرمان‌خواهی باشند و واقعیت‌های مثبت را ببیند و بشناسد.

راستگو ابراز داشت: ایران عزیز با اتکا و زیر سایه اسلام ناب محمدی تمام سنگرهای علمی را فتح خواهد کرد و مطمئن به یک ابرقدرت جهانی تبدیل خواهد شد.

امام‌جمعه شهر اهرم گفت: ما اگر بخواهیم موفقیت را در اموراتمان ببینیم باید با شعار ما می‌توانیم و اعتماد به‌ نفس بالقوه درصحنه حضور داشته باشیم و زیاده‌خواهی‌های استکبار  و نظام سلطه ایفاگر هیچ نقشی نباشند.

راستگو در پایان تأکید کرد: باید همت و تلاش دانشجو در مسیر تولید علم و آبادانی کشور معطوف شود  و مفید بودن برای انقلاب اسلامی و ایران سربلند در افق نگاه عالمانه آن‌ها باید همواره وجود داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات