خبرهای داغ:
جانشین فرمانده قرارگاه امام حسین(ع):

هدفگذاری سپاه گردان محوری است

جانشین فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) گفت: هدفگذاری سپاه در سال جاری گردان محوری در راستای افزایش آمادگی رزمی گردان‌ها است.
کد خبر: ۸۵۴۷۴۴۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جانشین فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) در میدان صبحگاه مشترک نیروهای یگان تیپ 32 انصارالحسین(ع) بعد از ادای احترام به مقام شهدا از نیروهای یگان بازدید به عمل آورد.

سردار حسین همدانی در این مراسم اظهار داشت: در زمان جنگ فرمانده ای موفق بود که فراجناحی عمل می کرد و همه را به دایره دفاع مقدس وارد می کرد و هرکس را به اندازه کار خودش به میدان می‌آورد که همه این موارد از تجربیات جنگ است.

وی با بیان اینکه در سال جاری هدفگذاری سپاه گردان محوری است، گفت: این بدان معناست که گردان‌ها از قبیل گردان امام حسین(ع)، پیاده، تکاور و آتش و پشتیبانی آتش همه باید تلاش کنیم تا آمادگی رزمی گردان‌ها بالا برود.

جانشین فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری که فرمودند «سرپنجه ها را تقویت کنید»، افزود: سرپنجه‌های ما گردان‌ها و در بسیج پایگاه‌های مقاومت است.

وی با بیان اینکه یگان های رزمی گردان محور است، بیان داشت: این امر تجربه دفاع مقدس است چراکه در دفاع مقدس گردان نقش اساسی داشت.

سردار همدانی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید گوش به امر ولی مسلمین باشیم و آمادگی جان نثاری در هر برهه از زمان و در هر مکان را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار