در آستانه اعزام علاقمندان به سرزمین های نورانی دفاع مقدس و عزیمت به مناطق غرب(کردستان) نشست خبری مسئول ستاد راهیان نور مازندران برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۴۷۴۳۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰


 


 

 خبرگزاری بسیج مازندران، بر پایه گزارش دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد راهیان نور سپاه کربلا نشست خبری معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و رییس ستاد راهیان نور با حضور 20 خبرنگار عرصه رسانه ای مازندران شنبه دهمین روز مردادماه جاری  در ستاد این سپاه  برگزار می شود.

 تقاضاهای علاقمندان برای اعزام  به مناطق غرب کشور در قالب اردوی راهیان نور که موجب اتخاذ تصمیم برای جامع عمل پوشاندن درخواستها شده و مسائل متعدد مربوطه از عناوین نشست  فرهنگی جهادی  محسوب می شود.

 در ادامه گزارش آمده است، اغلب  جامعه اعزام  تابستانه اردوی راهیان نور، ازاقشار متعددی مانند؛ محلات، هنرمندان، ورزشکاران، مهندسین، اساتید، کارمندان و دانشجویان هستند که ازنیمه دوم مرداد تا نیمه دوم  شهریور به مناطق کرستان عزیمت می کنند.

اولین کاروان راهیان نورسپاه کربلا به مناطق غرب کشور را شهرهای گلوگاه و نکاء در قالب دو اتوبوس تشکیل می دهند و جامعه هنرمندان و خبرنگاران هم بعد از بسیج محلات  اولین  کاروان  بسیج اقشاری با ظرفیت یک اتوبوس به حساب می آیند.

قرار است ستاد راهیان نور بیش از 3250 نفر از علاقمندان را در سفر راهیان نور به کردستان همراهی و خدمات رسانی کند.

اعزام علاقمندان راهیان نور علی رغم استقبال و درخواست های بیشمار با محدودیتهای از جمله زمان کوتاه تابستانه مواجه است، با این حال ساری مرکز مازندران به تناسب جمعیتی، با سهمیه 360 نفر و عباس اباد تنکابن با سهمیه قریب به 50 نفر به ترتیب جزء بیشترین ها و کمترین ها ی اعزام  ازقشر محلات مازندران در بین نفرات تابستان 94 قلمداد می شوند.

  جامعه  مهندسین کشاورزی، اساتید و خبرنگاران و هنرمندان مازندران با اختصاص سهمیه هر گروه 40 نفر و جامعه دانشجویی استان با اختصاص سهمیه 135 نفر به ترتیب  کم ترین و بیشترین اعزام ها را در بین اقشار مختلف در اختیار دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها