خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: 14 هزار اصفهانی از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور بازدید می کنند.
کد خبر: ۸۵۴۷۴۳۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار فدا امروز در نشست خبری اردوهای راهیان نور غرب کشور، از اعزام 14 هزار زائر اصفهانی به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور خبر داد.

وی اظهار کرد: اردوهای راهیان نور غرب کشور از 7 مردادماه سال جاری آغاز و تا 20 شهریورماه ادامه می یابد.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به افزایش ظرفیت اعزام اردوهای راهیان نور غرب کشور، گفت: با توجه به اینکه امکانات و زیرساخت های موجود در استان کردستان افزایش یافته لذا ظرفیت اعزام ها نسبت به سال های قبل رشد قابل توجهی داشته است.

وی افزود: در این اردوهای دو استان کردستان و آذربایجان غربی پذیرای زائران اصفهانی هستند.

فدا ادامه داد: زائران در این اردوها در شهرهای همدان، قروه، بیجار، دیوان دره، سقز، بوکان، میان دوآب، سردشت، بانه، سقز حضور می یابند.

وی اضافه کرد: زائران از یادمان های شهید محمد بروجردی، شهدای عملیات والفجر2، شهید ناصر کاظمی، شهید محمدعلی گنجی زاده، شهدای شیمیایی شهرستان سردشت و شهدای برادران زین الدین بازدید می کنند.

جانشین فرماندهی سپاه استان اصفهان با بیان اینکه مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور باهم تفاوت های بسیاری دارند، تصریح کرد: در جنوب کشور ادوات و سلاح و محدوده دشمن مشخص بود اما در غرب کشور مبارزه با ضد انقلاب چهارچوب مشخصی نداشت.

وی تأکید کرد: حساب مردم مسلمان و کردنشین منطقه غرب کشور با ضد انقلاب کاملاً جداست چراکه آنان با تقدیم شهدای فراوانی از اقشار مختلف و شهدای پیش مرگ کرد مسلمان وفاداری خود را نسبت به کشور و نظام اثبات کرده اند.

فدا با اشاره به فداکاری مردم کرد غرب و شمال غرب کشور، افزود: شهدایی همچون شهیدان نمکی و شهید ملا حیدر فهیم به واسطه مبارزه با ضد انقلاب در این مناطق شهید شده اند اما این شهدا و رشادت های همه شهدا در این مناطق هنوز برای مردم به درستی تبیین نشده لذا این مناطق را سرزمین های مجاهدت های خاموش می نامند.

وی ضمن بیان اینکه ضد انقلاب پس از گذشت پانزده روز از پیروزی انقلاب اسلامی در این مناطق حضور داشتند، افزود: نیروهای انقلابی و پاسداران غیور اصفهانی با حضور در این مناطق مبارزه با ضد انقلاب را آغاز کردند اما پس از ایجاد یک آرامش نسبی در این مناطق بر اساس تصمیم هیئت حُسن نیّت مبنی بر خروج یگان های نظامی از این شهرها، به راحتی این شهرها را به ویژه کردستان را به دست گروه های صد انقلاب همچون کومله و دموکرات تقدیم کردند.

فدا با ابزار تأسف از جنایات وحشیانه این گروه ها در مناطق غرب و شمال غرب کشور، یادآور شد: حمله به بیمارستان ها و کشتن مجروحین در شهرهای پاوه و سنندج و بسیاری از جنایات ضد انقلاب منجر به این شد که امام راحل با صدور پیامی خواستار آزادسازی پاوه شوند.

وی یکی دیگر از تفاوت های اقدامات رزمندگان اسلام در جنوب با غرب کشور را لزوم برقراری امنیت دانست و افزود: رزمندگان اسلام علاوه بر مبارزه با ضد انقلاب می بایست جهت ایجاد امنیت پایدار برای سهولت در تردد و حضور ارگان های همچون بهداشت و درمان، جهاد سازندگی، آموزش و پرورش و نهضت سوادآموزی و نیز آگاهی تلاش می کردند.

جانشین فرماندهی سپاه استان اصفهان گفت: رزمندگان اسلام همچنین باید مردم را نسبت به اقدامات و کارشکنی های استکبار و گروه های ضد انقلاب آگاه می کردند.

وی خاطر نشان کرد: ثمره این اقدامات این است که ما امروز می توانیم ادعا کنیم که در بین کشورهای منطقه که دارای مناطق کردنشین هستند، امن ترین منطقه، مناطق کردشنین ایران اسلامی است.

فدا با اشاره به نقش استان اصفهان در استان های کردستان به ویژه شهرهای سنندج، دیواره دره، سقز، مریوان، بانه و پیران شهر، گفت: استان اصفهان 5 هزار و 600 شهید در مناطق غرب و شمال غرب کشور تقدیم انقلاب کرده است.

وی یادآور شد: رزمندگان نجف آبادی بیشترین حضور را در شهر دیوان دره داشته و سایر رزمندگان اصفهانی در شهرهای سنندج و سقز بیشترین حضور را داشتند.

انتهای پیام / 63042 /


ارسال نظرات