عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به اینكه هدف آمریكا از مذاكرات فقط تامین امنیت اسرائیل است، گفت: آمریكا به‌دنبال از بین بردن ابزارهای عمق‌بخشی و كارآیی قدرت ایران در منطقه است.
کد خبر: ۸۵۴۷۴۲۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

 


 

 



 

 

خبرگزاری بسیج مازندران، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع)

هدف آمریكا از مذاكرات فقط تامین امنیت اسرائیل است / نتیجه سرسپردگی به آمریكا، حقارت آشكار است

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به اینكه هدف آمریكا از مذاكرات فقط تامین امنیت اسرائیل است، گفت: آمریكا به‌دنبال از بین بردن ابزارهای عمق‌بخشی و كارآیی قدرت ایران در منطقه است.

مهدی فیروزكوهی بعد از ظهر امروز در نخستین دوره تربیت و تعالی فرماندهان و مدیران بسیج سپاه ناحیه ساری اظهار كرد: اخلاص در حكومت دینی، انسان‌هایی را تربیت می‌كند كه در زمان حیات‌شان به مقام‌های عارفانه والایی می‌رسند و پس از شهادت‌شان زوایای زندگی آنها روشن می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) افزود: اخلاص در حكومت دینی شاخص اصلی مدیران است و شهدا مصداق‌های واقعی از اخلاص در میان جامعه حكومت دینی هستند.

وی با بیان اینكه این اخلاص در هیچ كدام از كشورهای اسلامی در بین مدیران و نیروهای تحت امر آن‌ها وجود ندارد، تصریح كرد: عربستان، غرب و داعش هیچ كدام نمی‌توانند ادعا كنند كه نیروهای مخلص تربیت می‌كنند.

فیروزكوهی با بیان اینكه نشانه اخلاص را می‌توان در نحوه شهادت جست، ادامه داد: جوانان ما به‌گونه‌ای به شهادت می‌رسیدند كه از خدا طلب می‌كردند و این نشان از اخلاص و مصداق واقعی آیه شریفه «یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربك» است.

وی با بیان اینكه اخلاص جوانان ایران قدرتی رقابت‌ناپذیر است كه دشمن از آن بسیار هراس دارد، اظهار كرد: رویكرد رهبر معظم انقلاب در مقابله با هجمه اقتصادی غرب، اقتصاد مقاومتی است كه به منابع و تخصص داخلی اتكا دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) افزود: غرب بسیار علاقه‌مند به جنگیدن با ایران است و همیشه در حال بررسی تحقق این مهم است اما می‌داند در قبال جنگ ضرباتی كه از ایران دریافت می‌كند بسیار سنگین‌تر از ضرباتی است كه به ایران وارد می‌كند.

این مسئول تاكید كرد: آستانه تحمل آمریكا بسیار كمتر از ضربات سنگینی است كه موشك‌های ایران به آن وارد می‌كند.

فیروزكوهی تصریح كرد: آمریكا از تبعات موشك‌های كره‌شمالی با برد 420 كیلومتری آگاه است و لذا به این كشور یورش نمی‌برد چون می‌داند آغاز جنگ با این كشور هزینه‌های بسیار سنگینی را به همراه دارد، حال چگونه می‌تواند با ایرانی كه برد موشكی آن فراتر از هزاران كیلومتر است وارد جنگ شود.

وی با بیان اینكه كشورهایی كه به سیاست‌ها و وعده غرب خوش‌بین بودند ضرر كردند و آسیب دیدند، در مثالی بیان داشت: آمریكا ژاپن را با خاك یكسان كرد اما اجماع جهانی حق وتو را به پاداش كشتار 144 هزار نفر از مردم بی‌دفاع، به آمریكا اعطا كرد و این‌گونه مزه اقتدار هسته‌ای آمریكایی را به جهانیان چشاند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به اینكه آمریكا به‌دنبال از بین بردن ابزارهای عمق‌بخشی و كارآیی قدرت ایران در منطقه است، بیان كرد: هدف آمریكا از مذاكرات فقط تامین امنیت اسرائیل است.

فیروزكوهی در پایان با بیان اینكه شاه سقوط كرد چون تكیه به قدرت داخلی نداشت، گفت: انقلاب اسلامی ایران به جهانیان نشان داد كه نتیجه سرسپردگی به آمریكا فقط حقارت آشكار است

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها