مسؤول بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت : دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی با هدف شناسایی استعدادهای خلاق و متعهد و ارتقاء سطح فعالیت‌های هنرمندان بسیجی در استان بوشهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۴۷۲۶۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ مسؤول بسیج هنرمندان استان بوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: سرودهای حماسی و انقلابی در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش بسزایی در ایجاد شور و نشاط میراث معنوی انقلاب اسلامی هستند که در اذهان مردم ماندگار شده‌اند.

مردانی با بیان اینکه دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی بسیج هنرمندان استان بوشهر در سال جاری برگزار می‌شود گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد بستری مناسب برای رشد و ارتقا سطح کمی و کیفی فعالیت هنرمندان بسیجی و زمینه‌سازی برای شناسایی و پرورش استعدادهای خلاق و متعهد است.

وی در ادامه افزود: این جشنواره با موضوعات همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت اسلامی، وحدت اسلامی و مقابله با اندیشه‌های تکفیری، بسیج، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، بصیرت در مواجه با فتنه (۹ دی سالروز بصیرت) و سبک زندگی ایرانی و اسلامی برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج هنرمندان با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق کانون‌های بسیج هنرمندان در سطح شهرستان و بسیج هنرمندان استان بوشهر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند گفت: آثار برگزیده استانی علاوه بر جایزه و لوح تقدیر به جشنواره سراسری بسیج راه یافته و مورد حمایت سازمان بسیج هنرمندان کشور قرار خواهند گرفت.

مردانی در پایان با اعلام خبر انتشار فراخوان جشنواره تا پایان هفته جاری ، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی حداکثر ۱۵ آبان ماه است و آثار برگزیده ۱۵ آذرماه معرفی خواهند شد.

لازم به ذکر است مرحله نهایی جشنواره سراسری سرودهای حماسی و انقلابی بسیج نیمه اول بهمن‌ماه سال جاری برگزار می شود.

 

ارسال نظرات