مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد در همایش تجلیل از جوانان برگزیده فرهنگی و دانش آموزان ممتاز استان گفت : جوانان موتور محرکه و پیشرفت جامعه بوده که باید به آنها توجه شود.
کد خبر: ۸۵۴۷۱۸۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش در این همایش گفت : از بزرگترین سرمایه های کشور جوانان می باشند و دوره جوانی را مهمترین دوران زندگی عنوان کرد .

وی با بیان اینکه جوانان موتور محرکه و پیشرفت جامعه هستند ابراز داشت : از عمده راه های موفقیت نخبگان اشتیاق و انگیزه می باشد که با سخت کوشی و پشتکار خاص بدست می آید .

زارع پور با بیان اینکه آموزش و پرورش استان در سی و سومین دوره نماز ، قران و عترت در بخش برادران 3 رتبه کشوری  از 5 رتبه را بدست آورده است گفت : جوانان یک جامعه، به عنوان اصلی ترین عامل پیشرفت و موتور محرکه فعالیت های گوناگون فکری، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن جامعه اند و زنده بودن و جریان داشتن آن جامعه ارتباط تنگاتنگی دارد با حضور جوانان و فکر جوان در اداره مناسبات آن جامعه.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : عزت و کرامت نفس، یکی از اساسی ترین عوامل رشد مطلوب شخصیت جوانان است وبرای اینکه جوانان بتوانند از بیشترین ظرفیت و توانمندی های خود بهره ببرند، لازم است نگرشی مثبت به خود داشته باشند.

وی در پایان ابراز داشت : بی گمان جوانانی که دارای احساس خود ارزشمندی و خصلت عزت نفس هستند، به پیشرفت تحصیلی و آمادگی مناسب در رویارویی با مشکلات زندگی دست می یابند.

ارسال نظرات