فرمانده بسیج دانش‌آموزی دشتستان خبر داد
فرمانده بسیج دانش‌آموزی دشتستان از اجرای 55 پروژه در طرح هجرت شهرستان دشتستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۷۱۷۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسسیج از دشتستان، محمد اسفندیاری بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی بسیج سازندگی  شهرستان دشتستان اظهار داشت: نقش بسیجیان در موفقیت‌های نظام اسلامی غیر قابل انکار است و در چند سال اخیر نیز بسیجیان در عرصه سازندگی و ارائه خدمات به مناطق محروم اهتمام ویژه‌ای دارند.

وی افزود: اردوهای طرح هجرت با کیفیت بسیار خوبی در دشتستان اجرایی و عملیاتی شده و امیدوار هستیم این روند با موفقیت بیشتری تداوم داشته باشد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی دشتستان آشنایی و یادگیری کارهای گروهی و مشارکتی و آموزش روحیه ایثار و کمک به همنوعان را از جمله اهداف این طرح ذکر کرد و یادآور شد: اجرای طرح هجرت 3 روحیه تعاون، همدلی و همکاری را در بین دانش‌آموزان به بهترین صورت بالا خواهد برد و دانش‌آموزان با شرکت در اجرای این طرح و با فراگیری کارهای عملی تجربه خود را برای زندگی بهتر در جامعه بالا خواهند برد.

اسفندیاری از اجرای 55 پروژه در طرح هجرت شهرستان دشتستان خبر داد و گفت: این طرح با حضور دانش‌آموزان بسیجی در مناطق محروم در حال اجراست و 55 پروژه تعمیر، بازسازی و بهسازی در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: بدون تردید کارهای جهادی اثرات مؤثری در پر کردن و غنی سازی اوقات فراغت افراد دارد که امیدوار هستیم با حمایت مسؤولان تداوم داشته باشد.

اسفندیاری به اهداف این اردوها اشاره کرد و افزود: اردوها در واقع با دو هدف کلی دنبال می‌شود که نخستین مورد را توانمندسازی خود بسیجیان می‌توان نام برد و هدف دیگر آن، ارائه خدمات به مردم در مناطق محروم است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی دشتستان نیز اظهار داشت: اردوهای طرح هجرت با هدف خدمات‌رسانی به مناطق محروم و همچنین آمادگی بیشتر دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

حبیب بوستانی گفت: بسیج سازندگی در امور زیربنایی کشور خدمات شایانی را ارائه داده و لازم است مسؤولان ادارات به ویژه متولیان طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مختلف با بسیج سازندگی همکاری مستمری داشته باشند.

ارسال نظرات