لروند گفت: جهت ساخت مسجد جامع شهرستان ایوان به بیش از 10 میلیارد اعتبار نیاز است که مسئولان باید جهت رفاه حال نمازگزاران اقدام کنند.
کد خبر: ۸۵۴۷۱۳۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام لروند امام جمعه شهرستان ايوان گفت: تسريع در روند ساخت مسجدجامع ايوان يک ضرورت و نياز اساسي براي اين شهرستان محسوب مي شود و نبود مسجد جامع نمازگزاران را سردرگم کرده است.

ساخت مسجد جامع اين شهرستان به بيش از 10 ميليارد ريال اعتبار نياز دارد که از اين مبلغ تنها سه ميليارد ريال آن از سوي کميته برنامه ريزي شهرستان تخصيص يافته است.

وي افزود: يک ميليارد ريال نيز از سوي اداره اوقاف و امورخيريه و کمک هاي مردمي اين شهرستان جمع آوري شده که رقم ناچيزي است و البته با توجه به سطح درآمد اندک مردم، نمي توان از آنها توقع کمک هاي مالي بيش از اين مقدار را داشت.

وي يادآورشد: به علت نبود مسجد جامع و با توجه به استقبال گسترده و مطلوب مردم شهرستان از نماز جمعه تا کنون دست اندرکاران برگزاري نماز جمعه مجبور به انجام اين فريضه در سه مسجد مختلف بوده اند که بازهم اين مساجد جوابگوي تعداد نمازگذاران نبوده است.

لروند تاکيید کرد: از آنجا که شهرستان ايوان فاقد مصلي است پس مي طلبد شتاب در روند ساخت و ساز مسجد جامع و تخصيص اعتبار براي آن در دستور کار مسئولان قرار گيرد تا مشکل جا براي فريضه نماز جمعه حل شود.

به گفته وي ساخت و ساز مسجد جامع از سوي پيمانکار از ديروز آغاز شده و طبق زمان بندي و در صورت تخصيص بودجه در موعد مقرر اين طرح به مدت زمان 2 سال و در 2 طبقه ودر زميني به گستره يک هزار و 100متر ساخته مي شود.


ارسال نظرات