خبرهای داغ:
شاه امیریان
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: سبک زندگی شهدا برای زندگی امروزی مردم گره‌گشا است و بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف می‌سازد.
کد خبر: ۸۵۴۷۰۹۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار خداداد ابراهیمی در دیدار با ایثارگران و جانبازان و خانواده‌های شهدای شهرستان ارسنجان اظهار داشت: سرمایه‌ای که دیروز خانواده شهدا و رزمندگان پس‌انداز کردند در دنیا باعث عزت و شرف و در آخرت برای همه ما نجات‌بخش است.

وی با بیان این‌که این سرمایه برای ما یک پس‌انداز بزرگ محسوب شده دارد و قابل ارزش‌گذاری دنیایی نیست، افزود: آنان که منتسب به شهدا، رزمندگان و آزادگان هستند باید از این سرمایه بیشتر حفظ و حراست کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس اضافه کرد: شهدا به برگزاری مراسم و یادواره نیاز دارند بلکه این ما هستیم که به شهدا نیاز داریم و این مراسم‌، یادبودها و یادواره‌ها که برگزار می‌شود برای آن است که عبرت بگیریم و آرمان‌های شهدا را به خود و دیگران یادآوری کنیم.

ابراهیمی یادآور شد: شهدای ما بی‌ریا، با عشق و با علاقه عازم جبهه‌ها شدند و جبهه نه حقوق داشت و نه درجه و مقام بلکه مسئولیت داشت و هرکسی به جبهه می‌رفت نسبت به توانش در جایگاهی به‌کارگیری می‌شد و فعالیت در هیچ بخشی عیب و عار نبود.

وی سپس تصریح کرد: در جبهه به کسی قول مقام، وعده، مسئولیتی نداده بودند و امروز یادگاران جبهه نباید اجر خود در دوران مقدس را خرج این دنیا کنند و به دنبال مقام و مسئولان و ثروت‌اندوزی و امثال آن باشند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: ما باید از سبک زندگی شهدا عبرت بگیریم و دنبال کنیم که شهدا چگونه بودند و چگونه زندگی می‌کردند، رفتارشان با مردم چگونه بود، نماز، اخلاق، معیشت، زکات و احترامشان به پدر و مادر چگونه بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ادامه داد: زندگینامه شهدا را مطالعه کنیم، ببینیم شهدا که بودند و چه کردند، چه گفتند و چگونه عمل کردند.

ابراهیمی بیان کرد: امام (ره) فرمودند، «خانواده شهدا چشم‌وچراغ این ملت هستند» یعنی این‌ها ستارگان راه هستند و ما برای اینکه راه را اشتباه نرویم، برای اینکه خطمان از خط امام (ره) جدا نشود و برای آن‌که جلوتر از امام خود حرکت نکنیم، باید با ارتباط و تمسک به رزمندگان، خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و نزدیکی به روحانیت معظم از گذر حوادث عبور کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار