خبرهای داغ:
شاه امیریان
سهرابی: هر چه جلوتر می رویم نگاه صدا و سیما به راهیان نور کیفی تر می شود، امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم این حرکت معنوی و فرهنگی را به نحو مطلوبی در جامعه منعکس نماییم.
کد خبر: ۸۵۴۷۰۸۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، سهرابی، رییس صدا و سیمای استان فارس در حاشیه  همایش تجلیل از خادمان شهدای استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: از دست اندکاران راهیان نور که این حرکت عظیم فرهنگی را مدیریت می نمایند تشکر می نمایم، علاوه بر این از مدیران این حرکت، به عنوان یک شخص رسانه ای و بخاطر اینکه فضای بسیار مناسبی را برای فعالیت های رسانه ای در حوزه حفظ و پاسداشت ارزش ها در اختیار ما قرار می دهند هم تشکر می نمایم.

وی ادامه داد:  صدا و سیما مفتخر است که در کنار دست اندرکاران راهیان نور قرار دارد تا بتوانیم گوشه هایی از این حرکت عظیم را به مردم نشان بدهیم.

سهرابی افزود: حضور بنده در این همایش هم برای تشکر از این عزیزان بود و هم برای اعلام آمادگی برای فعالیت گسترده تر در این حوزه، هر چه جلوتر می رویم نگاه صدا و سیما به راهیان نور کیفی تر می شود، امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم این حرکت معنوی و فرهنگی را به نحو مطلوبی در جامعه منعکس نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها