حمیدرضا
در جشن گلریزان توسط خیرین و نیکوکاران دهلرانی صورت گرفت؛
در جشن گلریزان ویژه زندانیان جرائم غیرعمد خیرین و نیکوکاران دهلرانی مبلغ 260 میلیون ریال برای آزادی زندانیان به ستاد دیه استان هدیه کردند.
کد خبر: ۸۵۴۷۰۰۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج; مراسم "جشن گلریزان" ویژه زندانیان جرائم غیرعمد و مالی به همت ستاد دیه استان و شهرستان دهلران با حضور خیرین و نیکوکاران، معتمدان شهر و همچنین جمعی از مدیران ادارات و مردم دهلران برگزار شد.

در این مراسم عبدالامیر خدایاری مسئول ستاد دیه استان ایلام اظهار کرد: هرساله این مراسم برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد(دیه، مهریه و بدهی) که به دلیل پایین بودن تمکن مالی در زندان و به دور از خانواده خود هستند برگزار می شود.

وی افزود: بخشی از کمک های خیرین و نیکوکاران به صورت نقدی، بخشی به صورت چک های مدت دارو مابقی به صورت وعده است که ستاد دیه در صورت دریافت نقدینگیدر اسراع وقت برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اقدام می کند.

مسئول ستاد دیه استان ایلام تصریح کرد: تعداد 10 نفر زندانی جرائم غیرعمد دهلرانی در زندان های استان هستند که مجموع بدهی آنان 4 میلیارد ریال می باشد.

وی گفت: ستاد دیه استان برای آزادی زندانیانی که بدهی آنان تا سقف 500 میلیون ریال می باشد مبلغ 250 میلیون ریال بصورت بلاعوض و مابقی از طریق اعطای تسهیلات 150 تا 200 میلیون ریالی اقدام می کند.

خدایاری عنوان کرد: زندانیانی که مبلغ بدهی آنان بالای 500 میلیون ریال است پرونده آنها به ستاد دیه مرکزی کشور ارجاع داده می شود تا درصورت امکان نسبت به آزادسازی این افراد اقدام شود.

وی گفت: مبالغی که در جشن گلریزان در هر شهرستان جمع آوری میشود با همکاری و هماهنگی مسئولین آن شهرستان بین زندانیان جرائم غیرعمد تقسیم خواهد شد.

*در این مراسم خیرین و نیکوکاران دهلرانی مبلغ 265 میلیون ریال کمک های نقدی خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه شهرستان هدیه کردند.

*محمد سموری دبیر ستاد دیه شهرستان دهلران نیز در حاشیه این مراسم در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: از کلیه شهروندان خیر و نیکوکار دهلرانی تقاضا داریم با واریز کمک های نقدی خود به حساب ستاد دیه استان به شماره 0207424920001 بانک ملی سهمی در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دهلرانی داشته باشند.

وی افزود: این حساب تا 10 روز آینده برای واریز کمک های نقدی مردم نوع دوست و نیکوکار دهلرانی فعال می باشد.


ارسال نظرات