مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیر المومنین(ع) گفت: دشمن اندیشه و تفکرات امام خمینی(ره) را نشانه رفته است که خطرش کمتر از تحریمها و برنامه هسته ای نیست.
کد خبر: ۸۵۴۶۹۶۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام "شمس الله جلیلیان" مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیر المومنین(ع) در مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی سپاه ناحیه آبدانان با اشاره به حساسیت مذاکرات هسته ای و بیان مولفه های اصلی تولید قدرت در این رابطه ، اظهار کرد: ارزش ها و آرمانهای انقلاب نباید به فراموشی سپرده شود .
وی با اشاره به قدرت بلا منازعه جمهوری اسلامی ایران در منطقه اظهار کرد: سیاست خارجی ایران اسلامی بر این اصل است که از مظلوم حمایت خواهد کرد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیر المومنین(ع) با اشاره به تأثیر ایران در حفظ سوریه و مبارزه با تکفیر ، گفت: عمق استراتیژی ایران در سوریه است و حضور ایران باعث ناکامی دشمن در این کشور شده است.
حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و تعیین خطوط قرمز مذاکرات هسته ای، آنرا برگ برنده ایران عنوان کرد و گفت: تأثیر تعیین خطوط قرمز از طرف مقام معظم رهبری پشتوانه تیم مذاکره کننده و بسیار در مذاکرات تأثیرگذار بود.
وی با اشاره به لزوم حفظ وحدت و انسجام جامعه در شرایط کنونی اظهار کرد: دشمن در تلاش است که فضای جامع را دوقطبی جلوه داده و به اهداف خود برسد.
مسئول حوزه نمایندگی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: استفاده از بحث مذاکرات هسته ای برای انتخابات و منافع حزبی کار اشتباه و غلطی است .
حجت الاسلام جلیلیان بیان کرد: عزت ایرات به برکت خون شهداست و ما تا ابد مدیون خون شهدا هستیم .
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در 14 خرداد سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: دشمن اندیشه و تفکرات امام خمینی(ره) را نشانه رفته است که خطرش کمتر از تحریمها و برنامه هسته ای نیست.
مسئول حوزه نمایندگی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با اشاره به تهدید انحراف در تفکرات امام توسط عده ای خاص، اظهار کرد: تبیین تفکرات حضرت امام خمینی(ره) نیاز به خواب دیدن و تفسیر برخی ها ندارد.
حجت الاسلام جلیلیان گفت: فرمایشات و آثار امام گویای افکار امام هستند.
وی گفت: امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ می دانست و رابطه با آمریکا را رابطه گرگ و میش تفسیر می کرد.
مسئول حوزه نمایندگی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام بیان کرد: همانطور که امام (ره) فرمودند تقابل ما با آمریکا ، تقابل مظلوم و ظالم است و تا وقتی ما خدا و پیامبر و اهل بیت(ع) و اصول انقلاب را قبول داشته باشیم دشمنی ما با آمریکا تمام نخواهد شد.


ارسال نظرات