شهدا با خون خود فضای امن برای جامعه به ارمغان آوردند و با روحیه شهادت طلبی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کردند.
کد خبر: ۸۵۴۶۹۰۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
یکی از استادان حوزه و دانشگاه در این یادواره گفت: سربلندی، عزت و افتخار ملت ایران در جهان به برکت خون شهدا است که با تاسی به تفکر و منش امام حسین(ع) نقش مهمی را در دفاع از کیان ایران اسلامی داشته اند.

حجت الاسلام احمد پناهیان افزود: شهدا با خون خود فضای امن برای جامعه به ارمغان آوردند و با روحیه شهادت طلبی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کردند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره شهدا تاثیر همه جانبه ای بر فضای جامعه دارد، خاطر نشان کرد: تاثیر فرهنگی یادواره شهدا در فضای جامعه با توجه به شرایط کشور و فرمایش های مقام معظم رهبری از اهمیت بسیاری برخوردار است.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: یادواره های شهدا و مجالس بزرگداشت مقام شامخ شهیدان ارزش معنوی و فرهنگی بالایی دارد.

وی اظهار کرد: ارزش شهدای ما به لبیکی است که به ندای حق گفتند و اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و نوجوانان باید با الگوگیری از سیره پاک شهدا در راستای معنویت گرایی و عشق به ولایت گام بردارند.

وی ادامه داد: خانواده های معظم شهدا، اسوه های صبر و پایداری در جامعه هستند ومسوولان باید در تبیین ابعاد زندگی این عزیزان در بین اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان بیش از پیش بکوشند.

حجت الاسلام پناهیان افزود: والدین فداکار و صبور شهدا، که عزیزترین هستی خود در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی گذشتند و الگو و اسوه های ابدی و جاودان برای جامعه ایران اسلامی هستند.

استان مرکزی شش هزار و 300 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
ارسال نظرات