خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان:

حماسه مرصاد برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان گفت: حماسه مرصاد به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۵۴۶۸۳۳
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نخستین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج هنرمندان استان همدان در سال جاری با حضور سرهنگ عبدالله محمودی خرم مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپاه انصار الحسین (ع) همدان، رستمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل ارشاد استان همدان، رسول کرمی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان و دیگر اعضای شورای سازمان برگزار شد.

رسول کرمی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان در این جلسه ضمن گرامیداشت حماسه مرصاد به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به هدفگذاری ستاد امر به معروف پرداخت و خاطر نشان کرد: اهمیت برگزاری و اجرای امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم و غیر قابل انکار است.

در ادامه رستمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل ارشاد استان همدان نیز گزارشی از اجرای برنامه های امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل ارشاد ارائه داد.

در پایان نیز سرهنگ محمودی خرم در خصوص تشکیل جلسات استانی و شهرستانی و جمع بندی منکرات رایج و معروفات ترک شده و راهکارهای مقابله با منکرات و ترویج معروفات مطالبی را ذکر کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات