خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند گفت: عملیات مرصاد نشان‌دهنده ایستادگی ملت ایران در مقابل منافقان و دشمنان اسلام است و به آن‌ها فهماند که ملت ایران اسلامی هیچ‌گاه در مقابل ظالم کوتاه نمی‌آید.
کد خبر: ۸۵۴۶۸۳۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بیان داشت: عملیات غرورآفرین مرصاد برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماند و به‌عنوان یکی از روزهای غرورانگیز ایران اسلامی از آن یاد می‌شود.

وی اظهار کرد: عملیات مرصاد نشان‌دهنده ایستادگی ملت ایران در مقابل منافقان و دشمنان اسلام است و به آن‌ها فهماند که ملت ایران اسلامی هیچ‌گاه در مقابل ظالم کوتاه نمی‌آید.

امام‌جمعه نهاوند افزود: این عملیات نقطه پایان و حسن ختامی بود بر پایان 8 سال تجاوزگری صدام و حامیان منافقش که در فکر تصرف چندروزه تهران بودند.

وی گفت: در تنگه مرصاد رزمندگان غیور ایران اسلامی و تیپ انصار همدان و غیور مردان گردان ابوالفضل العباس(ع) شهرستان نهاوند مردانه جلوی منافقان را گرفتند و ضربات زیادی به آن‌ها وارد کردند.

مغیثی بیان داشت: در این عملیات ضربات مهلکی بر منافقین وارد شد و درواقع عملیات مرصاد کمر منافقین را برای همیشه شکست و آن‌ها را در دنیا ذلیل کرد و تعداد زیادی از آن‌ها را به درک واصل کرد.

وی عنوان کرد: هنر اصلی ما این است که ازاین‌گونه حوادث درس بگیریم و همیشه در زندگی موضع حق را بگیریم و از ناحق پیروی نکنیم درسی که منافقین به دلیل اینکه نتوانستند حقانیت امام خمینی(ره) را در مقابل صدام قبول کنند این درس را فرانگرفتند و برای همیشه در دنیا خوار شدند.

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: منافقین به دلیل نداشتن قدرت تشخیص و بصیرت به دامان دشمنان مردم ایران افتادند درحالی‌که اربابان آن‌ها نیز خودشتان به خفت و ذلت افتادند و مانند صدام برای همیشه از بین رفتند.

وی گفت: باید نحوه زندگی و وصیت‌نامه شهدا و رزمندگان عملیات مرصاد برای نسل جوان بازگو شود تا آن‌ها بافرهنگ ایثار و شهادت فرزندان این مرزوبوم بیشتر آشنا شوند.

مغیثی افزود: نسل جوان ما باید از رزمندگان و شهدای عملیات مرصاد الگوبرداری کنند چون آن‌ها مردانی شجاع، باایمان و مردانی بودند که تا آخرین لحظه دست از یاری امام خود برنداشتند.

امام‌جمعه نهاوند در پایان بیان داشت: ما نیز اگر می‌خواهیم عاقبت‌به‌خیر شویم باید با افزایش بصیرت خود، گوش به‌فرمان مقام معظم رهبری باشیم و فرامین ایشان را با جان‌ودل بپذیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات