نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: عزت و افتخار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان مرهون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا است.
کد خبر: ۸۵۴۶۸۲۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در آیین بزرگداشت روز تویسرکان و گرامیداشت مقام 38 شهید این شهرستان در عملیات غرورآفرین مرصاد اظهار داشت: عزت و افتخار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان مرهون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا است.

وی تصریح کرد: باید قدر و منزلت شهدا را بسیار بدانیم و آنها را الگوی خود قرار دهیم تا فرهنگ ایثار و شهادت برای قشر جوان و نوجوان تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر ضرورت تبیین زندگی شهدا برای نسل جوان افزود: باید با برگزاری هر چه با شکوه‌تر این آیین‌ها، راه و رسم زندگی و از خودگذشتگی، رشادت، شهادت و ایثار شهدا را به نسل سوم به درستی و به صورت تمام و کمال انتقال دهیم.

*روز تویسرکان فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های متنوع تویسرکان

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عملیات مرصاد، گفت: نام‌گذاری یک روز به نام تویسرکان به ویژه در روز تعیین شده، فرصتی مناسبی برای معرفی ظرفیت های متنوع مذهبی، گردشگری، سیاحتی، تفریحی و طبیعت بکر این شهرستان به سایر نقاط ایران و حتی جهان است.

محمدمهدی مفتح اظهار کرد: گرامیداشت روزی برای تویسرکان همچنین فرصت مناسبی برای جبران عقب ماندگی‌های این شهرستان از نظر عمرانی است تا توجه مسئولان به شهرستان جلب شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات