نمایشگاه بازار سفر برگزار می‌شود

هفتمین نمایشگاه بازار سفر فردا سه شنبه 6 شهریور در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۶۷۵۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: هفتمین نمایشگاه بازار سفر با نگاه تخصصی و تقسیم بندی معیار و خواسته‌های  بازار هدف گردشگران و متقاضیان سفر برگزار می‌شود.

خسروآبادی اظهار کرد مخاطبان این نمایشگاه تخصصی  تنها اعضای باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب خواهد بود که این مسئله ضمن کاهش بسیاری از هزینه‌ها برای مجری برگزار کننده، موجب افزایش رضایت بازدیدکنندگان و دفاتر خدمات مسافرتی از حضور در نمایشگاه بازار سفر خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران افزود: در هفتمین نمایشگاه بازار سفر علاوه بر دفاتر خدمات مسافرتی، شرکت‌های خطوط پروازی داخلی و خارجی و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بیمه‌ای سفر نیز حضور خواهند داشت.

وی نیاز پایتخت به نمایشگاه‌های تخصصی گردشگری را با توجه به کثرت تقاضای شهروندان به مقوله سفر و استفاده از خدمات گردشگری بسیار گسترده عنوان کرد.

خسروآبادی تاکید کرده تقاضای استفاده از  خدمات تورهای گروهی در تابستان نیاز بسیاری از همشهریان با توجه تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها است که بایستی با یک برنامه‌ریزی منسجم پاسخگوی این نیاز  پایتخنشینان باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی تهران نمایشگاه بازار سفر را دومین نمایشگاه استانی با موضوع سفرهای تابستانه دانست و افزود اولین نمایشگاه قبل از ماه مبارک رمضان برگزار گردید.

هفتمین نمایشگاه بازار سفر از ششم تا دهم مرداد ماه در محوطه مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب برگزار می‌گردد.
ارسال نظرات