مدیرکل بانوان استانداری تهران خبر داد؛
مدیرکل بانوان استانداری تهران، تاکید کرد: با تکمیل بانک اطلاعاتی زنان سرپرست خانوار، دو کارگاه خیاطی و کارگاه های آموزشی در راستای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار دایر شده است.
کد خبر: ۸۵۴۶۶۸۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج زهرا ساعی در خصوص روند اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار،گفت: در حال حاضر بانک اطلاعاتی زنان سرپرست خانوار تکمیل شده است و دو کارگاه خیاطی افتتاح شده و کارگاه های آموزشی دایر کرده ایم که این اقدامات را پس از جمع بندی با معاونت زنان ریاست جمهوری به صورت خبری اعلام خواهیم کرد .

وی از راه اندازی بازارچه های کارآفرینی خبر داد و افزود: بازارچه های کارآفرینی قرار است در کل استان راه اندازی شوند و به صورت دوره ای محصولات زنان در حوزه کشاوری ، صنایع دستی و ... در این بازارچه ها عرضه خواهد شد.

ساعی با اعلام این خبر که اولین بازارچه کارآفرینی در شمیرانات و در اواخر مرداد ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: بازاریابی، بازارسازی و برندسازی محصولات از اهداف برگزاری این بازارچه ها است که خانم ها قادر خواهند بود نسبت به کیفیت محصولات و نیاز بازار اطلاعات به دست آورند.

وی افزود: این بازارها در کل استان دایر خواهد شد و قرار است محصولات غرب به شرق و شرق به غرب عرضه شود ؛ چراکه تنوع محصول در استان وجود دارد و به این ترتیب می توانیم تنوع محصولات را در کل استان داشته باشیم.

مدیر کل امور بانوان استانداری تهران همچنین ادامه داد: در حوزه بهداشت و سلامت نیز طرح آموزش والدین در مدارس را در کارگروه ها تصویب کرده ایم که این طرح در راستای سیاست های تحکیم خانواده است و قرار است با کمک دستگاه های اجرایی شهر تهران در مدارس ۵ نقطه از شهر تهران (شمال، جنوب، شرق و غرب) اجرایی شود.

وی گفت: در بحث عشایری نیز صندوق های عشایری مصوب شده اند که قرار است ۵ صندوق خرد مالی عشایر در استان راه اندازی کنیم.

ارسال نظرات