خبرهای داغ:
فرماندهی و شورای حوزه مقاوومت بسیج کربلا و پایگاه شهید هاشمی نژاد با خانواده شهیدان و جانباز اشرفی در روستای قلعه آقا عبدالله بخش بسطام شاهرود دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۴۶۶۳۶
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و شورای بسیج شهری روستای کربلای بسطام و شورای پایگاه شهید هاشمی نژاد روستای قلعه آقا عبدالله با خانواده شهیدان محمدحسن و مسلم اشرفی و جانباز اشرفی دیدار کردند.

فرمانده حوزه بسیج شهری و روستایی کربلای بسطام در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران با بیان اینکه در جنگ نرم امروز کار بسیار سخت و دشوار است گفت: شهدا در جنگ سخت به ما آموزش دادند که چگونه در جنگ نرم نیز با دشمن مبارزه و مقابله نماییم و ایمان و اعتقاد و اخلاص و ایستادگی رمز مبارزه در جنگ نرم با دشمنان است.

حسینعلی محمدی افزود: شهدا به ما آموختند که باید مراقب دشمن و توطئه های او بود و هیچگاه نباید میدان را خالی کار و همیشه باید در میدان حضور داشته و با دشمن در تقابل بود، یا دفاع کرد و یا تهاجم نمود چرا که اگر منفعل شویم دشمن به جلو می آید و به حمله می پردازد.

وی تصریح کرد: شما خانواده شهدا یادگاران ایثار و شهادت هستید و باید در مسیر ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت نقش هدایتگری خود را ایفا نمایید و شجره طیبه بسیج نیز که رسالتش حفظ دستاوردها است به دعای خیز شما تلاش می کند به رسالت خود عمل نماید.

در این دیدار پدر شهیدان اشرفی که از جانبازان دفاع مقدس نیز است با تشکر از حضور بسیجیان و دیدار با خانواده شهید با تاکید بر حمایت و پشتیبانی از راه شهدا و مکتب آنها گفت: شهدا تاکید بر حرکت در مسیر اسلام ولایت دارند و از خدا می خواهیم ما را در این مسیر ثابت قدم داشته و عاقبت ما و شما را بخیر کند.

در این دیدار پدر و مادر شهید خاطراتی از این شهدا بیان نمودند و در پایان هدیه ای به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها