خبرهای داغ:
فرمانده بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود:
فرمانده بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود گفت: با توجه به تهدیدات فرهنگی دشمن و جنگ نرم لازم است تا جامعه در برابر این هجمه واکسینه شود.
کد خبر: ۸۵۴۶۶۲۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
سید علی حسینی زرگر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری طرح جوانه های صالحین و غني سازي اوقات فراغت اعضا صالحین در تابستان اظهار کرد: طرح جوانه های صالحین در سه پایگاه امام رضا(ع)،امام خامنه ای(مدظله) و امام موسی کاظم(ع) برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح اعضا حلقه های صالحین در برنامه های مختلف ورزشی،آموزشی و قرآنی شرکت می کنند و در راستای جذب و کیفی سازی حلقه های صالحین موثر خواهد بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات ولایت با اشاره به همکاری با صالحین سپاه در اجرای این برنامه ها بیان کرد: پایگاه های بسیج و صالحین سپاه در اجرای این برنامه همکاری دارند و تلاش شده با همکاری سایر نهادها در این راستا برنامه های مفید و کیفی برای اعضا صالحین برگزار شود.

حسینی زرگر با تأکید بر رسالت بسیج در پرورش جوانان مومن و انقلابی گفت: اجرای برنامه های صالحین در پرورش روح و استعداد نسل جدید جامعه و حرکت در مسیر رشد و تعالی آنها مؤثر است و با توجه به تهدیدات فرهنگی دشمن و جنگ نرم لازم است تا جامعه در برابر این هجمه واکسینه شود و برنامه های صالحین در این راستا برنامه ریزی و اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها