معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان عنوان کرد
معاون دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: برنامه‌های فصل تابستان این اتحادیه با عنوان "تابستانی هسته‌ای با غنی سازی ۲۰ درصد" آغاز شد و در این راستا نمایش فیلم‌های جشنواره عمار برای دانش آموزان پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۸۵۴۶۶۰۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، امین‌رضا لطفعلی زاده معاون برنامه‌سازی و توسعه شبکه برادران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: همزمان با شروع فصل تابستان و اهمیت فعالیت هسته‌ای و آگاهی دانش‌آموزان در این زمینه، برنامه‌های فصل تابستان این تشکل، تحت عنوان "تابستانی هسته‌ای با غنی سازی 20 درصد" انتخاب شده است.

لطفعلی زاده خاطرنشان کرد: اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نیز همگام با ملت باید نسبت به فناوری انرژی هسته‌ای، اهمیت و ضرورت آن، مذاکرات هسته‌ای و شرایط موجود بینش و نگرش صحیحی داشته باشند.

وی ادامه داد: نمایش مجموعه فیلم‌هایی با موضوعات فناوری پربرکت (ضرورت و کاربرد فناوری هسته‌ای)، تجربه تکراری(درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و تاریخچه آن)، همدل و همزبان(ایستادگی مردم و مسئولان در برابر استکبار)، ناجوانمرد(جنایت‌ها و بدعهدی های آمریکا و غرب)، فانوس (شهدای هسته‌ای)، رمز پیروزی(راه حل مشکلات اقتصادی کشور) در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور اکران و مورد استفاده دانش‌آموزان انجمن اسلامی قرار گرفت.

وی گفت: نمایش این مجموعه فیلم‌ها در کنار توضیحات مربیان زمینه ساز درک بینش و نگرش صحیحی نسبت به موضوعات ذکر شده در مخاطبین خصوصاً قشر نوجوان خواهد بود؛ یک مجموعه از این فیلم‌ها به دفاتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سراسر کشور ارسال شده و مسئولان استان‌ها پس از تکثیر در اختیار مربیان قرارگاه‌ها جهت اکران قرار می‌دهند.

ارسال نظرات